Gå til innhold

Smerter i både høyre og venstre fot


Tor1

Anbefalte innlegg

Hei,

Sliter med smerter i begge føtter på omtrent samme sted. (Se vedlagt bilde) 
Det kan virke som om smertene blir mest trigget når jeg går i oppoverbakker men kan også sige på sakte på flatt underlag.
Den kommer snikende å øker på gradvis og når en topp. (Kan virke som den avtar når musklene er blitt varme eller noe)
Jogging på flaten går som regel noe lunde greit, men det var en gang jeg gjorde noen spurter opp en bratt bakke, da kom smertene ganske fort etter økten var ferdig men forsvant når jeg stoppet opp å roet ned. 
Jeg har lagt til merke til at når jeg tøyer musklene øverst på baksiden av leggen(litt mot utsiden), så kan jeg også kjenne antydning til smerte nede i foten, jeg var hos en behandler en gang som nevnte at der er noen muskler oppe i leggen som fester seg helt nede under foten ca der jeg har merket på bildet. Kan disse musklene gi smerte ned i foten om de er stramme eller fulle av triggere? 

Jeg føler forøvrig at hele baksiden min er stram. Legger, hamstring og det gir seg utslag helt opp i korsrygg som også stivner veldig lett til, spesielt når jeg går på fjellet i bratte bakker er dette ett problem. Stivheten slipper fort opp når terrenget flater ut kan det virke som. Hovedproblemet er dog nedi føttene. Hva kan være årsaken? 

Fotsmerter.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...