Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en mann på 19 år og vil gjerne redusere fett %, mens samtidig øke muskel styrke. Jeg har holdt på med styrke trening (løs vekter) i snart 6 måneder. Jeg klarer å løfte dobbelt så tungt som da jeg begynte, og det er en vesentlig forskjell på muskel str noe som jeg er veldig fornøyd med. Men nå vil jeg virkelig satse på dette med kosthold for å kunne redusere fett% for å fremheve musklene mer og få den ettertraktede six-packen. 

Jeg vet bare ikke hva jeg burde spise og hvor mye. Jeg bor fortsatt med foreldre, så middagen er noe som ikke akkurat jeg bestemmer. Det er som regel poteter med noe annet. Men frokost, lunsj og kveldsmat bestemmer jeg jo selv.

Hva er det jeg burde spise, og hvor mye? Jeg tar kreatin som kosttilskud akkurat nå, så jeg drikker mye vann. Jeg trener annenhver dag i 2 timer og har en veldig aktiv jobb.

Vekt:75-80Kg
Høyde:187cm

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få :D

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...