Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har trent nå i 4 måneder, og syntes det er ganske digg å gå på studioet. Men det jeg lurte på er om det er noen "splits" som tillater at du trener hver dag? Eller vil dette ødelegge for progresjonen?

Har kjørt følgende program til nå:

Dag1: Bryst, biceps

Dag2: Rygg

Dag3: Triceps, skuldre

Dag4: Bein

Repeat

Er det bedre for meg å legge inn noen hviledager i mellom treningene, evt har dere en link til et bra treningsprogram for en ganske fersk fyr som har trent i 4 månender? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er helt fersk, ville jeg ha droppet alt som heter splitt og heller gått for

Dag 1: full kropp

Dag 2: full kropp

Dag 3: full kropp

Det finnes myriader av slike nybegynnerprogrammer, Starting Strength, Stronglifts 5x5 og GSLP er ut utvalg veldig populære.

Litt avhengig av hva målet ditt er, så klart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei,

Day 1 - 4x8

Day 3 - 5x5

Day 5 - 3x12

Fant dette programmet på nettet, ser det greit ut? Er hovedsaklig ute etter å øke muskelmasse.

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...