Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har trent nå i 4 måneder, og syntes det er ganske digg å gå på studioet. Men det jeg lurte på er om det er noen "splits" som tillater at du trener hver dag? Eller vil dette ødelegge for progresjonen?

Har kjørt følgende program til nå:

Dag1: Bryst, biceps

Dag2: Rygg

Dag3: Triceps, skuldre

Dag4: Bein

Repeat

Er det bedre for meg å legge inn noen hviledager i mellom treningene, evt har dere en link til et bra treningsprogram for en ganske fersk fyr som har trent i 4 månender? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er helt fersk, ville jeg ha droppet alt som heter splitt og heller gått for

Dag 1: full kropp

Dag 2: full kropp

Dag 3: full kropp

Det finnes myriader av slike nybegynnerprogrammer, Starting Strength, Stronglifts 5x5 og GSLP er ut utvalg veldig populære.

Litt avhengig av hva målet ditt er, så klart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei,

Day 1 - 4x8

Day 3 - 5x5

Day 5 - 3x12

Fant dette programmet på nettet, ser det greit ut? Er hovedsaklig ute etter å øke muskelmasse.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her