Gå til innhold

Hva er beste måte å mikse proteinpulver?


msln

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke tanken på de stinkende "shakerne" igjen, så hvordan får man mikset pulveret uten dem, med minst mulig bry?

Er det noen som blander flere liter og så bare lar det stå i kjøleskapet, og drikker av det? 

Eller er det noen pulver som lar seg oppløse i et halvlitersglass hvor man rører med gaffel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

...vil ikke en håndholdt mikser også måtte vaskes? Da har du i tillegg plutselig to ting som må vaskes. 

Du jo ikke gnikke og gnu med oppvaskkost og zalo hver gang. Dersom du inntar flere shaker pr. dag, så holder det som regel å fylle shakeren med vann, riste godt, tømme ut - og gjenta dette et par ganger så er den good to go igjen til neste måltid (kaldt vann første gang, så varmt). Tar maks 1 min.. Vask den i maskin en gang pr. dag - jeg hiver den i oppvaskmaskina på kveldstid når jeg uansett skal sette den på, også er shakeren squeaky clean til neste dag.

 

Oppvask blir det jo uansett hvordan man vrir og vender på det. Alt blir jo stinky av proteinshake om man ikke vasker/skyller det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Min uthevelse.

On 3/27/2018 at 10:39 AM, smb said:

Oppvask blir det jo uansett hvordan man vrir og vender på det. Alt blir jo stinky av proteinshake om man ikke vasker/skyller det med en gang.

Ja, det er det der som er løsningen. Visstnok er det slik at plast som er BPA-fritt stinker fælt hvis det blir stående melk/proteinshake i det over lengre tid. Så for å ikke ødelegge shakeren, så fyll i, drikk, skyll. 

Jeg endte med å kjøpe en BlenderBottle hos Gymgrossisten. Det er en metallfjær i shakeren som er formet som en ball, og som blander ut alt helt perfekt (i alle fall de to gangene jeg har brukt det så langt). 

Interessant kjøp, Fleskefeiten. Den der hadde jeg ikke hørt om før. Er det noe du har brukt lenge eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.2.2018 den 16.45, msln skrev:

Jeg orker ikke tanken på de stinkende "shakerne" igjen, så hvordan får man mikset pulveret uten dem, med minst mulig bry?

Er det noen som blander flere liter og så bare lar det stå i kjøleskapet, og drikker av det? 

Eller er det noen pulver som lar seg oppløse i et halvlitersglass hvor man rører med gaffel?

Stinkende halvlitersglass, mixmastere, og annet er bedre ? 🤣

Et greit tips er å oppbevare shakerne kaldt i kjøleskap, da holder de seg, og skyll dem ofte. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...