Gå til innhold

X-Size programmet spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei! Kom over det X-Size programmet og det ser svært lovende ut, tenker å kjøre det. Men er det slik st man må være i overskudd for p kjøre det? Jeg har endel fett på kroppen, og lite muskelmasse, så bulk bil bare gjøre meg enda feitere i form av fettmasse.

Tenkee kanskje 2000-2300 kcal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

X-Size er ett bra program, så det kan funke fint.

Men om du ikke har mye erfaring kan det blir veldig mye treningsmengde på ett kaloriunderskudd.

Da er kanskje X-press ett bedre program mens du er på diett, så kan du bytte til X-size når du skal bulke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Zmurph skrev:

X-Size er ett bra program, så det kan funke fint.

Men om du ikke har mye erfaring kan det blir veldig mye treningsmengde på ett kaloriunderskudd.

Da er kanskje X-press ett bedre program mens du er på diett, så kan du bytte til X-size når du skal bulke.

Null stress, har trena før så det er ikke sånn at jeg er helt fersk. Men jeg tenker å få en strammere kropp samt at jeg fjerner litt fett, og da tenker jeg at maks 2300 kcal er bra, over blir jeg bare enda feitere.

Men har du noen tanker om proteinintaket her? Bør jeg sikte meg på 2 gram pr kg? Veier 85 kg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Zmurph skrev:

1.5-2.0g per kg kroppsvekt funker bra. 

2000-2300 kan være ett greit utgangspunkt for din vekt. Du må uansett justere etter hvert avhengig av fremgangen din.

Aha ok. Bruker du proteinpulver, er det bra? Kommer til å slite litt med å få i meg 150+ gram proteiner med bare mat, er student.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 timer siden, legendo skrev:

Så jeg må selv justere vekta ned noen kg ned, selvom jeg klarer å ta like mye kg på tung som på middels?

På 3x6  har du tyngre vekter enn på 3x12, da du bare skal klare å ta seks reptisjoner på tung dag, mot tolv repetisjoner på middels dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt det X Size programmet nå og funker ganske bra, bortsett fra at jeg ikke klarer å ta så sykt mye vekt når jeg kjører triceps og bryst på samme dag, vanlig? Jeg tenker da å erstatte tricepsen med biceps, så får jeg tatt i mye mer på brystet og. Tycks?

Dag 1: tung overkropp

Ha ca 3-4 min pause mellom hver øvelse og 2 min pause dersom du supersetter.

Men hvordan får jeg gjort det? Dette er for mandag. Men vil helst unngå å erstatte tricepsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...