Gå til innhold

The Best Fat Loss Article on the Motherfuckin’ Internet


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Superspurv skrev:

+1

Enkelt fortalt og bra forklart. Problemet er å få de som virkelig trenger å se denne, til å faktisk se denne artikkelen.

For meg personlig er det ikke noe problem at folk er feite og ikke gjør noe med det. De om det. Det eneste problemet jeg har er når de samme folkene legger skylden for sin overvekt på andre/annet enn seg selv. Ansvarsfraskrivelse som at det er butikkenes skyld fordi de har for billig/lett tilgjengelig smågodt, eller at det er skolens skyld som ikke lærer de hva som er sunt og usunt å spise,

Informasjonen for hvordan unngå overvekt finnes lett tilgjengelig. Blant annet enn i denne artikkelen. Ingen kan forvente at andre skal ta ansvaret for seg. En må gjøre jobben selv. Akkurat som det er normalt å stå opp om morgenen og gå på jobb, dersom en har forventning om å få lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, HenrikWL skrev:

Tittelen er så treffende at det gjør vondt. Denne her var rett og slett en innertier.

Jeg klør i fingrene etter å dele den på FB da jeg er så dritt lei av å se juice cleanser og diverse bullshit dietter bli spredd, men gjør jeg det så får jeg fettfobiker-stempel før jeg får snudd meg.

Do it! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Northsteel skrev:

Poenget er vel at det skal godt gjøres og gå i kalori + uten noe som helst sukker i maten.

 

1 minutt siden, HenrikWL skrev:

Nja, fett er vel omtrent like kaloritett som sukker så hvis du bytter ut sukker med tilsvarende mengde fett går du jo like mye i +.

 

Nå er vel 1 g sukker (karbohydrater) = 4 kcal, mens 1 g fett = 8-9 kcal, så fett er dobbelt så energirikt som sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, HenrikWL skrev:

Trodde sukker og fett var 8-9kcal/g, mens det var protein som var 4kcal/g? Kan være jeg roter, for all del. :)

Ja du roter ;). Fra artikkelen jeg linket til ovenfor (og info finner du mange andre steder også):

kcal.thumb.JPG.8bca3a77581cde505a70118164911ff1.JPG

Edit: Ser han har glemt å skrive en "k" foran.. Det er jo selvfølgelig x tusen kalorier det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :roflmao: Skolert!

Jeg går og setter meg i hjørnet iført the Yoke of Shame jeg da. Øya man først blir blind på, er det ikke det man sier? Jeg trøster meg med at jeg i det minste hadde fått med meg at det var to av dem som hadde samme ernæringsverdi da – jeg ser et halmstrå og klamrer meg til det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HenrikWL skrev:

Haha! :roflmao: Skolert!

Jeg går og setter meg i hjørnet iført the Yoke of Shame jeg da. Øya man først blir blind på, er det ikke det man sier? Jeg trøster meg med at jeg i det minste hadde fått med meg at det var to av dem som hadde samme ernæringsverdi da – jeg ser et halmstrå og klamrer meg til det. ;)

Haha!  The fool got schooled :o-o::joyful::sneaky::finger::poo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...