Jump to content

Recommended Posts

Hei

Har merket at jeg får ganske uren hud av proteinpulver. Har aldri reagert på melkeprodukt før, men tror det er pga laktosen. Kvisene dukker opp ganske så hyppig 1-2 dager etter at jeg drikker 1 shake om dagen. Lurte på om noen har merket noe lignende, og om dere eventuelt har en erstatning jeg kan prøve?

Kjøpte en Soya proteinpulver fra XXL men den var så dårlig at ikke klarte å drikke den. Går på en ganske streng diett og er litt avhengig av proteintilskudd for å nå proteinmåler per. dag. 

Setter pris på alt av svar :)

MS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Nei du er ikke avhengig av proteintilskudd. Nei du klarer ikke å bevise det med forskning. Bare broscience.

Tviler også på at det er proteinpulveret alene som gir deg kviter. Kviser er vanligvis hormonrelatert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...