Gå til innhold

Spørsmål jeg kan stille PT ved konsultasjon


Fitsoon

Anbefalte innlegg

Hei! Nå til uka skal jeg ha en halvtimers konsultasjon med en personlig trener, og jeg lurer på hva jeg skal spørre om? 
Det er en gratis konsultasjon for "de som er interesserte i hva en personlig trener kan gjøre for dem". Tenker da at jeg må ha noen spørsmål klart, sånn at jeg kan gjøre mest mulig av tiden jeg har, men vet ikke helt hva.

Har trent før, mens for det meste kardio og intervalltrening med kroppsvekt og noe vekt. Har vært borte fra trening i 1 1/2 år, og har de siste ukene begynt med trening med vekter 3 ganger i uka.

 Målet mitt er å gå opp i vekt og øke muskelmasse. Tenker å spørre henne om planen jeg bruker passer bra, evnt. hva jeg burde gjøre annerledes for å oppnå best mulig resultater.

Hva tenker dere det er best å stille spm om? Noe dere selv kunne ha fått mye nytte av når dere først startet med styrketrening?

Jente, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 7/24/2017 den 23.05, Fitsoon skrev:

Hei! Nå til uka skal jeg ha en halvtimers konsultasjon med en personlig trener, og jeg lurer på hva jeg skal spørre om? 
Det er en gratis konsultasjon for "de som er interesserte i hva en personlig trener kan gjøre for dem". Tenker da at jeg må ha noen spørsmål klart, sånn at jeg kan gjøre mest mulig av tiden jeg har, men vet ikke helt hva.

Har trent før, mens for det meste kardio og intervalltrening med kroppsvekt og noe vekt. Har vært borte fra trening i 1 1/2 år, og har de siste ukene begynt med trening med vekter 3 ganger i uka.

 Målet mitt er å gå opp i vekt og øke muskelmasse. Tenker å spørre henne om planen jeg bruker passer bra, evnt. hva jeg burde gjøre annerledes for å oppnå best mulig resultater.

Hva tenker dere det er best å stille spm om? Noe dere selv kunne ha fått mye nytte av når dere først startet med styrketrening?

Jente, 20

Hei på deg. Mye mulig du allerede har time alt, men jeg gir deg min input.
Jeg synes du kan bruke en slik time til forventningsavklaring. Typ, si dine ønsker, drøft med PTn om dette er realistisk i forhold til ønsket tidspunkt. Ha klart for deg hvor mye du ønsker å trene, hva du ønsker å forbedre. Du sier du har lyst til å gå opp i vekt og legge på deg muskelmasse. Kanskje du kan spørre hva hun mener er mest effektivt osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
On 2.8.2017 at 9:15 PM, Broseidon said:

Hei på deg. Mye mulig du allerede har time alt, men jeg gir deg min input.
Jeg synes du kan bruke en slik time til forventningsavklaring. Typ, si dine ønsker, drøft med PTn om dette er realistisk i forhold til ønsket tidspunkt. Ha klart for deg hvor mye du ønsker å trene, hva du ønsker å forbedre. Du sier du har lyst til å gå opp i vekt og legge på deg muskelmasse. Kanskje du kan spørre hva hun mener er mest effektivt osv:)

Hadde timen før dette, men takk likevel! Fikk avklart en del ting som jeg har tatt med meg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...