Jump to content

Recommended Posts

Hei

Etter en lengre periode med mye jobb og en veldig stressende hverdag har trening og kosthold sklidd helt ut. Er i dag en mann på 27år, 180høy og 99,1kg(veid i dag). Jeg har begynt å ta tak i treningen min igjen, da jeg ikke liker det jeg ser i speilet. Ambisjonen er å kunne se en god antydning til magemusklene til sommeren 2018 om ikke en helt tydelig six pack :)  Jeg ønsker å gå ned i fettprosent og samtidlig ikke miste alt jeg har av muskler som ligger dypt begravd ett sted. Jeg skulle gjerne hørt om dere har noen innspill til treningsprogrammet jeg kjører nå. Prøver i tillegg til dette å holde meg forholdsvis aktiv nå og går ca 1,5t per dag (lav intensitet). Roterer treningsopplegget annenhver dag som følger:

 

Dag 1:

Oppvarmin 1000m romaksin

Knebøy 8*3

Benk 8*3

Pull ups 8*3 (pt klarer jeg kun 3 reps, tar de siste med resistance bands)

Chins 8*3

 

Dag 2:

Oppvarming 500m romaskin

Intervall 100m*20 (30sec rest per intervall)

Markløft 8*3

Bulgarsk Utfall 8*3

Foroverbøyd Roing m/stang 8*3

Biceps Curl 8*3

 

Alt av tips tas i mot med takk :) send positive tanker

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...