Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Etter en lengre periode med mye jobb og en veldig stressende hverdag har trening og kosthold sklidd helt ut. Er i dag en mann på 27år, 180høy og 99,1kg(veid i dag). Jeg har begynt å ta tak i treningen min igjen, da jeg ikke liker det jeg ser i speilet. Ambisjonen er å kunne se en god antydning til magemusklene til sommeren 2018 om ikke en helt tydelig six pack :)  Jeg ønsker å gå ned i fettprosent og samtidlig ikke miste alt jeg har av muskler som ligger dypt begravd ett sted. Jeg skulle gjerne hørt om dere har noen innspill til treningsprogrammet jeg kjører nå. Prøver i tillegg til dette å holde meg forholdsvis aktiv nå og går ca 1,5t per dag (lav intensitet). Roterer treningsopplegget annenhver dag som følger:

 

Dag 1:

Oppvarmin 1000m romaksin

Knebøy 8*3

Benk 8*3

Pull ups 8*3 (pt klarer jeg kun 3 reps, tar de siste med resistance bands)

Chins 8*3

 

Dag 2:

Oppvarming 500m romaskin

Intervall 100m*20 (30sec rest per intervall)

Markløft 8*3

Bulgarsk Utfall 8*3

Foroverbøyd Roing m/stang 8*3

Biceps Curl 8*3

 

Alt av tips tas i mot med takk :) send positive tanker

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her