Gå til innhold

Firmaer som leverer måltider?


Fitso

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme, jeg bor i Stavanger. Visste ikke om trenogmat.no - det er litt Google Translate-preg over butikken og det virker litt småjalla, men ellers liker jeg idéen. Det står at de tilbyr levering på døren, noe som er noe dritt - måtte sitte pal på ræva en hel kveld bare for å få melding "forsøkt utlevert, hentes på ditt lokale postkontor" uten å ha sett snurten av noen Bring-bil. Nei takk, bare få ting til postkontoret så henter jeg det når det passer meg. Men det kan jo tenkes at man kan få det hvis man spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, HenrikWL skrev:

Jeg lurer på det samme, jeg bor i Stavanger. Visste ikke om trenogmat.no - det er litt Google Translate-preg over butikken og det virker litt småjalla, men ellers liker jeg idéen. Det står at de tilbyr levering på døren, noe som er noe dritt - måtte sitte pal på ræva en hel kveld bare for å få melding "forsøkt utlevert, hentes på ditt lokale postkontor" uten å ha sett snurten av noen Bring-bil. Nei takk, bare få ting til postkontoret så henter jeg det når det passer meg. Men det kan jo tenkes at man kan få det hvis man spør.

Ja, enig i det det virker litt småjalla. Har forsøkt å søke litt på om det finnes andre firmaer men ser ikke ut til at jeg finner noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Sjåføren ringer til meg og sier at han er på vei. Jeg sier at jeg også er på vei hjem og vil gjøre mitt beste for å komme til ham i tide, jeg sier at jeg er et par minutter hjemmefra. Han sier at han legger den på gata og kjører. Sier tydelig at han ikke kan gjøre det ettersom gaten min har mange rusavhengige og problemer. På en eller annen måte kommer han inn og plasserer pakkene innenfor døren og sender et bilde. 1 minutt senere får jeg et bilde igjen fra sjåføren der pakkene er på gaten. Ringer han opp for å si at han kan levere neste søndag i stedet, men han svarer ikke. Kommer hjem 3 minutter senere og ser at pakkene ikke er der! Var akkurat det jeg visste ville skje ettersom naboene ikke er til å stole på. Kontaktet kundeservice, får dårlig respons og at de ikke bryr seg. Jeg lurer på om du kan legge SEK 2000 på gaten og bare gå? Det er så mange andre muligheter for å løse dette før en slik situasjon skulle oppstå. Etter å ha snakket med vennene mine som tipset meg om Trenogmat, vil vi aldri kjøpe herfra igjen! Maten er forresten ikke noe spesielt, og det er så mange andre seriøse bedrifter der ute. Hold deg unna! Kunden har alltid rett men ikke på Trenogmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...