Gå til innhold

Gå ned i vekt


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 timer siden, Julie_carro skrev:

Hei. 

Jeg vet ikke hva slags mat som er bra å spise for å gå ned i vekt. Vet jeg må kutte ut godteri og andre sukker innholdige ting, men vet ikke hva jeg kan spise til frokost osv. Hva er det lurt å spise for å gå ned i vekt?

I realiteten er det ingenting spesifikt du må spise og ingenting spesifikt du må kutte. 

Kcal inn vs kcal ut er alt som betyr noe når det gjelder vektnedgang. 

Velg deg sunne og fornuftige ting som du liker, påse at total mengde pr dag gir deg kaloriunderskudd og voila

Du kan fint kose deg med godteri i ny og ne og, om målet Er vektnedgang i seg selv er det helt uproblematisk. Så lenge totalen gjennom ei uke er lik underskudd går du ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, masgys skrev:

Havregrøt til frokost 
Ellers så kan jeg anbefale mye tunfisk, kylling og grønnsaker. alt som har mye proteiner i seg er bra 
Vær aktiv og finn noe du liker å gjøre 

Hvis man ikke liker havregrøt da ? 

Det er som nevnt ingen spesifike matvarer man må spise, man velger seg noe man liker. 

Proteiner er bra, men det er fett i fornuftige mengder også. Karbs kan man og spise og gå ned i vekt, høykarbo som lavkarbo som kunkarbo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ned i vekt, spis mindre, beveg deg mer. begynn der. Prøv å hold deg unna godis og junkfood.

Du trenger ikke spise havregrøt,tunfisk og kylling hver dag om du kun ønsker å gå litt ned i vekt. 

Men du må tenke over hvor mye å hva du putter i gapet selvom. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...