Jump to content

Recommended Posts

Hei alle! 

jeg er ei kvinne på 26 år som venter sitt tredje barn den 11 august! ( uææ..) jeg har lenge, og da mener jeg lenge, ønsket å trene til bikini fitness og kanskje en dag stille i konkurranse. jeg er per dags dato veldig gravid og lubben! jadda! så jeg er klar over at jeg må trene en god stund før det blir en realitet å stille i konkurranse, men det er bare et mål jeg har.  jeg må vel ganske mye ned i fettprosent og øke muskelmassen min. jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med to/tre ting.. for det første: jeg ønsker å komme igang med treningen nå så jeg får treningen inn i rutinen min ( jeg har mye plager, så det er begrenset hva jeg kan gjøre, men bare for å komme meg over dørstokk mila og få trent litt ihvertfall)..  jeg trenger da et treningsprogram som er overkommelig for meg nå ( er 32 uker på vei). så trenger jeg litt kostholdsveiledning. gjerne noen som konkret kan fortelle meg hvor mye gram og hvor mye jeg skal spise allerede nå de siste 8 ukene av graviditeten. så! så trenger jeg tips til noen som kan hjelpe meg skikkelig igang noen uker etter fødselen. men strengere diett og kanskje et treningsprogram som er mer rettet mot bikinifitness. 


jeg holder til på sørlandet forresten :)

mvh Nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...