Gå til innhold

Tilbakemelding på program


Anbefalte innlegg

Hei! Har de siste månedene trent et fullkroppsprogram tre dager i uken. Har mye ekstra fritid og ønsker å trene fem dager i uken, trening gjør meg glad, og føler jeg har funnet min "passion". Jeg har satt opp et program selv, og ønsker gjerne tilbakemeldinger! Dersom dere ønsker at jeg skal endre på noe, fortell meg gjerne hvorfor. Kom gjerne med tips ang. rekkefølge også! 

Det jeg ønsker å oppnå er hovedsakling å få beina og rumpa til å vokse (samt minske fettprosenten, men dette gjør jeg gjennom kostholdet). Ønsker også å få frem musklene på overkroppen, mest biceps, triceps og traps kanskje? Har spiserørsbrokk, så øvelser som vanlig markløft får jeg ikke til å ta, heller ikke hip thrust for eksempel. 

Så til programmet:

 

Beinøvelser: 3 dager i uken

Knebøy (4x5) 
Pull throughs med kabel (3x10)
Single leg romanian deadlifts  (3x10-12)
Sittende lårcurl (dropsett type2)
One legg kick back (3x12) 
Tåhev (3x15) 
Beinhev (3x5)

 

NB! Når det kommer til knebøy, anbefaler dere sumo eller vanlig? Ønsker som sagt å løfte rumpa. 

 

Overkropp: 2 dager i uken
 

Arnoldpress (3x6-8)
Bicepscurl m/ ez stang (Dropsett type 2) 
Hammercurl (3x8-10)
Skråbenk m/manualer (3x6)
Triceps pushdown (Dropsett type 2)
Kne- og håndstøttende triceps-press (3x6-8) 
Sittende roing (3x6-8)
Nedtrekk (evt pull ups når jeg blir sterkere) (3x6)

Har kun laget treningsprogram til meg selv en gang før, så er ikke 100% sikker på hva jeg gjør enda.. Ønsker derfor tilbakemelding!

J21

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, PaulM skrev:

Programmet ser greit ut.

Du har fått med deg det meste. Med 5 økter i uka vil det bli et høyt volum.

 

Så bra, Tusen takk for svar! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...