Jump to content

Recommended Posts

Hei!
Jeg er en idrettsutøver som prøver å gå ned i fettprosent og samtidig øke muskelmasse. Jeg har i det siste begynt å spise en god del proteiner, og kuttet sakte men sikkert ut sukker og en god del karbohydratkilder (brød, ris og pasta). Jeg har gått over til grønnsaker i stedet for ris osv.. Men for å bli mett av måltidene har jeg tilsatt mer protein. Nå lurer jeg på om det er mulig å få i seg for mye proteiner?? Legger ved et eksempel på hva jeg vanligvis spiser i løpet av en dag, hvis det kan beskrive mer:roflmao:

Før trening: Havregrøt og chiafrø med melk.

Etter trening: To sport+ knekkebrød med mager skinke ost og skinke + et beger skyr og gulerøtter.

Lunsj: Kylling og grønnsaker.

Før trening: Cottage cheese med bær.

Etter trening: Proteinshake, omelett og avokado. 

Setter pris på alle svar!!:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...