Gå til innhold

Treningsprogram uten belastning på armene


crntbg

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kan dessverre ikke trene armer, eller rett og slett trene noe som belaster armene. Har forkalkninger (og litt diverse), så må finne ut mer av dette og fikse i det før jeg får trent armer igjen.

Det som er, er at jeg er rimelig lei de øvelsene som jeg har på programmet nå.

Et bens beinpress (har alltid kalt det ettbens sidepress/skråbeinpress)

Reverse hyper med beina i kryss og "vanlig"

Leg extension

Leg extension for bakside lår (er så dårlig på navn)

Glutes pushdown

Mageøvelser: "sykle" og liggende beinhev

 

Kan ikke trene baseløft heller. Kan ikke ha noen form for belastning, som eks planken funker ikke.

Noen som har forslag til øvelser? Målet mitt er stramme opp (om det har noe å si)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, getsome skrev:

Pistolsquats

Bulgarske utfall

Hyperextensions

Varianter av tåhev

Spensthopp til boks

...er noen

Takk! 

Synes bulgarske utfall blir kjedelig siden jeg ikke kan putte på ekstrevekt. Med mindre det er noen varianter med strikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2017 den 2.26, getsome skrev:

Kan sekk på ryggen med ekstravekt i være et alternativ? Om du får hjelp til å ta på deg sekken eventuelt. Vektvest?

Er et veldig godt forslag, skulle ønske jeg kunne.. Har lenge hatt lyst til å løpe med vektvest, men vekt på skuldrene smeller som et h. Så mange alternativer går fyken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...