Gå til innhold

Nå må man ha 5 innlegg for å starte samtaler med andre brukere


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Føler meg utrolig teit når jeg spør om dette spørsmålet, men hvordan får man lastet opp filmer da? ser jo den mediaknappen, men når jeg trykker på den får jeg kun opp bildene mine, ikke filmer. vet du hvordan? :)

enten ved : "media" og ta inn URL! eller "last opp filer" som du ofte må ha med "flere valg for!

Til Espen: Høres veldig bra ut! Så får man også mye mer relevante treningsspørsmål osv! Bra man får tatt disse "jævlene":D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
mener du at jeg må legge ut filen på f.eks youtube før jeg eventuelt kan legge den inn her eller er det en annen måte å gjøre det på?

neinei, men hvis du finner;) så poster du "url" altså adressen;) men litt usikker ang om man må laste de inn på en "medie spiller". da har man jo vimeo osv.. Som manger bruker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så tungvint a gitt :p jeg ser ikke på meg selv som så vanvittig dårlig på data akkurat, men nå føltes det ut som om jeg var oldemora mi som skulle lære seg en ny ting her. hehe. takk for hjelpen uansett :)

Krever endel ekstra av serveren både i båndbredde og lagringsplass om den skulle håndtert streaming av video, så er mye bedre løsning å laste opp til youtube eller vimeo først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
mener du at jeg må legge ut filen på f.eks youtube før jeg eventuelt kan legge den inn her eller er det en annen måte å gjøre det på?

Det er enklest å bare legge de ut på youtube og så copy+paste inn linken på forumet. Viss du ikke vil at videoen skal ligge åpent på youtube kan du laste den opp som "unlisted", da kan man bare se videoen via en direkte link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...