Gå til innhold

Lydnivå stønning/brøling på senteret?


Gjest

Anbefalte innlegg

Greit med noe lave lyder, men å brøle er unødvendig. Det kan føles godt å brøle litt når man er alene, men å tro at man blir noe større eller sterkere av det er bare tullette.

Nei, det er ikke tullete å tro det. Man blir sterkere av å være aggressiv. :) Men det bør ikke gå på andres bekostning - da får man heller melde seg inn i en styrkeklubb eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går ann å være aggressiv uten og late som beinet blir kappet av. Går ann å lage litt lyd og løfte like tungt som om man skulle brøle.Det er jo egentlig derfor det ikke er noen grunn til å brøle. Det gir ikke bedre effekt, samt det går ut over andre.

Ikke nødvendigvis at personen sier ifra, men føler noen lett litt ubehag med tanke på den personen som tror gymmet er et galehus.

(bortset fra vektene som smeller, bare tenke på lyden han lager med munnen = ok )

( ikke ok )

Dette er min mening, folk er forsjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri reagert på brøling eller pustelyder før. Aldri, før i dag...

Når det, unnskyld uttrykket, høres ut som om vedkommende blir voldtatt av en elefant så får jeg lyst til å gå å dusje. Under utførelse av benkpress klarte mannspersonen å lage de ekleste stønnelyder. "ØØØøøøøøøøøøøh", høyt og lenge ved alle repitisjonene. Værste var at han gjorde det i takt med militærpressen min. Stoppa etter andre rep å gikk vekk for å ikke høre lydene. Var direkte kvalmt.

Jeg tåler mange slags lyder, nesten alt av stønning så lenge det ikke høres ut som om du nyter situasjonen. Stønning av misnøye høres helt annerledes ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man en guttunge på 16 år som har sett for mye Colemanfilmer mens man presser 40kg så blir det latterlig.

Er man meget godt trent og presser 150+++ så er det LOV å rope..

Det mange glemmer er at man må motivere seg selv, jeg trener på Trento og det er ofte musikk der som ville fått gamle olga til å danse lett, så da er det viktig med litt "OH YEA" for å booste sin egen mentalitet.

Hvis man står som support så er det også en viktig støttespiller, man kan jo forestille seg selv om man har en som står support som sier "joa, går jo bra dette liksom..." eller "KOM IGJEN! DETTE KLARER DU!"

Vi er en gruppe på 3 som trener ofte og vi gir blanke - Vi har ikke fått noen klager _enda_ som vi vet om, spørsmålet er jo om de tør å komme bort til den største ¨si "du, kan du dempe deg litt, vi prøver å se på TV"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
mulig denne tråden er død, men må bare få mentalt bearbeidet inntrykket fra gårdagens økt, der jeg var vitne til at en tyyyynn fyr på sån 22år, brøøøølte og bannet med 14 kg handteln på biceps curl....:sick:

yeahh..sett den ett par ganger:p litt unødvendig? heh

Syns det er helt greit å slippe ut luft når du løfter ordentlig tungt..med bl.a Richard Skog og andre store karer så ekke det unormalt.. Når man presser seg og prøver å yte maks hjelper det mye i forhold til å holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Men for noen er jo faktisk 14 kg veldig tungt:oops:.....

Åh, endelig noen som sa det! :) For mange her inne virker kanskje 20 kg osv enkelt, men for nybegynnere som meg feks så er noen få kilo kjempetungt, og ja det kommer kanskje ett grynt eller to på siste settet, selv om det for andre ser latterlig lett ut... For meg er det nemlig ikke lett i det heletatt og jeg tar i det jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har svart før tror jeg. Men, hva med å få seg høretlf, så slipper alle å høre stønningen;) Når folk begynner med sexlyder blir jeg mer facinert enn irritert! Jeg liker å se at folk presser seg. Heller brøling/stønning/høy pusting enn kukerundtsyndromet!

Jeg brølte ut så hele gymmet hørte det sist jeg trente da jeg makset i benk. Haters gonna hate:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, endelig noen som sa det! :) For mange her inne virker kanskje 20 kg osv enkelt, men for nybegynnere som meg feks så er noen få kilo kjempetungt, og ja det kommer kanskje ett grynt eller to på siste settet, selv om det for andre ser latterlig lett ut... For meg er det nemlig ikke lett i det heletatt og jeg tar i det jeg har :)

Det ser IKKE latterlig ut. Fortsett å grynt på siste settet :D :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...