Gå til innhold

Veldig rar overkropp.


Radok

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Radok skrev:

Nei brystkassa osv 

Føler jeg er den eneste med slik farsong. Den er så merkelig. At liksom jeg har for mange ribben nedover mot magen. Jeg trener 4 dager uka for å for b'edre meg.  Men når jeg trener magen. Blir den så rar etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dette virker som for det aller meste å dreie seg om fettprosent. Vil du ha forandring på magen, må du nok ned i fettprosent. Jeg sier ikke at du er overvektig, du er helt innenfor normalen. Men det virker som du søker noe estetisk fint, noe som er over gjennomsnittlig bra osv. Da er en redusering i fettmasse det absolutt mest effektive du kan gjøre for å endre utseendemessig på magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg aldri kommer til å bli fornøyd med min Mage. Er noe merkelig med den. Og oppbygging av den. Men skal få tatt noen bedre bilder. Jeg har skikkelig problemer med syka ang uts på den. Klarer nesten ikke å gå med trange t-shorte  el trange gensere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, March 11, 2017 den 15.39, playfair90 skrev:

Litt dårlig kvalitet på bildet. Kan du legge ut et par til med annen vinkel og litt bedre / annet lys? Jeg tror jeg vet hva du mener skjønner du

 

20170317_195732.jpg

20170317_195718.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Radok, det du har er ikke noe unormalt. Det er en kombinasjon av fettprosent, lav muskelmasse på de riktige plassene og dårlig holdning. Kan du ta et bilde av deg selv fra siden, slik at vi får sett ryggen din?
Jeg tenker at du har holdningen som vises på det midterste bildet jeg har lagt ved. 

last ned (1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, March 11, 2017 den 15.39, playfair90 skrev:

Litt dårlig kvalitet på bildet. Kan du legge ut et par til med annen vinkel og litt bedre / annet lys? Jeg tror jeg vet hva du mener skjønner du

Hm syns utsende på kroppen forandrer seg fra dag til dag. Noen ganger bra andre ganger ille. Merkelig.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har med fettprosent å gjøre. Hvis du vil foandre magen så må du nok gå ned i fettprosent. Magen din er helt normal, og ikke noe i veien med. Du lagrer mesteparten av fettet nederst på magen. Jeg har akkurat det samme. Eneste måten å forandre på det er å gå ned i fettprosent :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, March 21, 2017 den 13.28, playfair90 skrev:

Dette har med fettprosent å gjøre. Hvis du vil foandre magen så må du nok gå ned i fettprosent. Magen din er helt normal, og ikke noe i veien med. Du lagrer mesteparten av fettet nederst på magen. Jeg har akkurat det samme. Eneste måten å forandre på det er å gå ned i fettprosent :) 

Så det du sier er at du har samme utsende? Og at det jeg må gjøre er å trene situps.  For jeg har kuttet ut magen på noen uker. Har du bilde av deg? Tror egentlig ikke på deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Radok skrev:

Så det du sier er at du har samme utsende? Og at det jeg må gjøre er å trene situps.  For jeg har kuttet ut magen på noen uker. Har du bilde av deg? Tror egentlig ikke på deg. 

Nei jeg sier ikke at vi ser lik ut. Det jeg sier er at vi lagrer fettet på magen på samme måte. Altså ikke likt fordelt over hele magen, men på den nederste delen.
NEI, jeg sier IKKE at du skal trene situps. Det hjelper ikke å trene situps. Du må ned i fettprosent som sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Jeg trener 4 dager uka. Hele kropp prog. Jeg tror ikke magen min forandrer seg til det positive utsende vis jeg får ned fettprosent litt. For utsende forandrer seg stadig til styggere og styggere osv. Men må vell gjøre et forsøk på å gjøre den bedre. Så   Hva burde jeg gjøre for å få ned fettprosent?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...