Jump to content
Maur

What to do?

Recommended Posts

Hei! Etter å ha trent RYP en stund (ikke slavisk) tenkte jeg først å fortsette med dette og bare legge til litt ekstra trening på rumpa. Etter å ha tilbragt litt tid her inne har jeg gått meg vill i jungelen av treningsprogram. Jeg ønske å ta styrketreningen et hakk opp, men aner ikke hva jeg bør fortsette med! 1.pri er å få rumpa på plass, men ønsker styrke og definerte muskler på hele fjøla. Bikinfitness er drømmekroppen. Vektmessig ønsker jeg å redusere fettprosenten (er 174 høy og 62 kg). Jeg er småbarnsmor og jobber fulltid så jeg ønsker noe som er enkelt og som ikke krever all verden planlegging før hver trening. Noen som vil dele erfaringer eller har tips til hva som bør være veien videre?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Med din høyde og vekt trenger du nok å spise i litt kalorioverskudd for å bygge opp musklene, før du reduserer fettprosenten. Muskler trenger kalorier for å gro. 

Det er mange program som funker fint. Hver muskel bør trenes 2-3 ganger i uka, 4-15 reps og 3-6 sett per muskel. X-press er jo et fint program som ligger på siden her. Mange har hatt gode resultater med det.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...