Gå til innhold

Hva slags treningsprogram ved deff og hvor mye kcal?


kimtony

Anbefalte innlegg

2 timer siden, NoBro skrev:

Kan du ikke bare innrømme at du løy om LSK ? Alle skjønner at det er vås. 

Du nevner det ikke engang i en tråd omhandlende hvor mye du beveger deg ila. uka :)

Men nå virker jo denne tråden seriøs fra din side, spesielt siden du ikke nevner LSK. så la oss satse på at du får litt hjelp denne gangen. 

Nei, det stemmer ikke. Du vil nok gjenkjenne mitt navn når vi er i april og tippeliga-sesongen har begynt.

Et spørsmål: Er på deff nå. Men er det 2 gram protein pr fettfri masse jeg må ha i meg? Eller snakker vi pr kroppsvekt? Jeg har hørt av flere at det er fettfri masse, som vil si rundt 140-150 gram for min egen del. Dette spørsmålet stilles til samtlige i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, NoBro skrev:

Synthol er fake muskler. 

Det andre de stort sett stapper i seg gir mye rart, men ikke fake muskler. 

Berømte bodybuildere vil som regel si at de ble store ved å spise 500g++ protein i døgnet, fordi de blir betalt for å si det, slik at lettlurte folk (Som deg?) bruker unødvendig mye penger på for mye proteiner. 

Kunnskap er ikke alltid synonymt med fysikk/styrke, men det er selvsagt ikke unaturlig å høre på en person som er synlig trent fremfor en som ikke er det, med det sagt tør jeg vedde på at Ove68 er sterkere enn deg i absolutt alt - At han er mer kunnskapsrik enn deg på dette feltet er ihvertfall klinkende klart. 

Nei, sier du det. Selvfølgelig finnes det bola karer, men det finnes også haugevis/tonnevis av karer som har viet livet sitt til dette med trening og skaffe seg en bra kropp, uten å i det hele tatt snakke om synthol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, LarsErik skrev:

Så tøff du er da, Ove.

At en kar, som utifra profilbildet sitt ser ut til å slite MYE mer med kroppen sin enn f.eks jeg, skal drive å gi meg råd, hahah.

Men er vel sånn som skjer når en er 1 år unna 50-årskrisen. 

50-års krisen har jeg slitt med i mange år allerede, så det er ikke noe nytt:roflmao::lol:

Og hvis du tror det er råd jeg gir deg så bør du nok finpusse litt på de sosiale antennene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Det jeg mener med "fake muskler" er muskler som ikke er oppnådd naturlig.

Om jeg tar implanter i brystet for å bli mer estetisk er det fake. Samme med bol. Hvorfor skal da en boler ha mer peiling enn han som har tatt implanter? Boleren trenger nødvendigvis ikke å ha mer kunnskap.

Poenget mitt er at de som ser best ut på gymmet, ikke nødvendigvis har mest kunnskap. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor du ypper deg mot en som nesten er 50. Det er umulig for han å se ut som Arnold.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ove_68 skrev:

50-års krisen har jeg slitt med i mange år allerede, så det er ikke noe nytt:roflmao::lol:

Og hvis du tror det er råd jeg gir deg så bør du nok finpusse litt på de sosiale antennene dine...

Ok.

Men om du ikke har noe konstruktivt å komme med, hvorfor skal du fortsette å lage kvalme? Bare forlatt tråden, verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du å spørre her inne? Har vanskelig for å tro at det ikke finnes nok kompetanse i apparatet rundt en tippeligaklubb. Antar at det finnes kyndige innenfor både styrketrening og kosthold der, i det minste kyndige nok til å besvare spørsmålene du stiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, getsome skrev:

Hvorfor fortsetter du å spørre her inne? Har vanskelig for å tro at det ikke finnes nok kompetanse i apparatet rundt en tippeligaklubb. Antar at det finnes kyndige innenfor både styrketrening og kosthold der, i det minste kyndige nok til å besvare spørsmålene du stiller.

Nei, vi har bare en fysio som har sin ekspertise innen ledd/muskelskader. Så å spørre han om deff/bulking er som å spørre deg om motoren i en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Akse skrev:

Hva er greia her?

Kimtony og LarsErik er samme person som veier 95kg, med kroppsfett mellom 25-35%, ønsker seg bolekropp og samtidig spiller i tippeligaen?

 

 

Jepp, greit oppsummert

Pluss at han har brukeren "Lostinboyd96" eller var det 97/98 ? Han ser opp til Bostin Loyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, getsome skrev:

Hvorfor fortsetter du å spørre her inne? Har vanskelig for å tro at det ikke finnes nok kompetanse i apparatet rundt en tippeligaklubb. Antar at det finnes kyndige innenfor både styrketrening og kosthold der, i det minste kyndige nok til å besvare spørsmålene du stiller.

Dårlig med det på fifa og football manager, hvor kimtony/larserik/lostinboyd96 har lagd seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NoBro skrev:

Jepp, greit oppsummert

Pluss at han har brukeren "Lostinboyd96" eller var det 97/98 ? Han ser opp til Bostin Loyd.

Hvor får du Lostinboyd96 er? Du sammenligner min skrivemåte med en kar som ikke vet forskjellen på komma, punktum og stor forbkostav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, LarsErik skrev:

noBro er fremdeles butthurt etter at jeg bæsja på han i den forrige tråden.

Prøver å redde seg inn her med å si at jeg er en annen bruker. lol

" Kimtony og LarsErik er samme person som veier 95kg, med kroppsfett mellom 25-35%, ønsker seg bolekropp og samtidig spiller i tippeligaen? "

I sin helhet godt og kort oppsummert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, NoBro skrev:

" Kimtony og LarsErik er samme person som veier 95kg, med kroppsfett mellom 25-35%, ønsker seg bolekropp og samtidig spiller i tippeligaen? "

I sin helhet godt og kort oppsummert.

Fryktelig romantisk å se at du siterer andre, og at du ikke klarer å svare for deg selv.

Enda mer romantisk er det at jeg ikke veier 95kg, men 88. Og hvor han tullingen får bolekropp ifra, vet han bare selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LarsErik skrev:

Fryktelig romantisk å se at du siterer andre, og at du ikke klarer å svare for deg selv.

Enda mer romantisk er det at jeg ikke veier 95kg, men 88. Og hvor han tullingen får bolekropp ifra, vet han bare selv.

Gått ned 7 kg på ei uke ? I startinnlegget den 11.02 oppgir du 95 kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, LarsErik skrev:

4kg*. Veide 92 før, så der skrev jeg meget feil.

Hahah, skrev du ikke i et annet innlegg her at du nok ville veie rundt 80 kg på 5% kroppsfett ? 

Hvordan får du det til å stemme om du er rundt 30% kroppsfett på 88 kg ? :D

Du må isåfall bruke substanser og mengder av de som ville gjort selv Coleman og din helt Bostin Loyd grønne av missunnelse for at det skal gå i oppfyllelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, NoBro skrev:

Hahah, skrev du ikke i et annet innlegg her at du nok ville veie rundt 80 kg på 5% kroppsfett ? 

Hvordan får du det til å stemme om du er rundt 30% kroppsfett på 88 kg ? :D

Du må isåfall bruke substanser og mengder av de som ville gjort selv Coleman og din helt Bostin Loyd grønne av missunnelse for at det skal gå i oppfyllelse :D

lol aka lol. Hvor har jeg skrevet 5% kroppsfett? Sikker på at du ikke tok noe sterkt, når du leste det?

Du har så mange redningsforsøk nå. Mer enn Buffon har på en hel kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...