Gå til innhold

2 års treningsprogram fra muscleandstrength.com !


Ishinsai

Anbefalte innlegg

Hei! ^_^

Her er treningsprogrammet; https://www.muscleandstrength.com/articles/get-huge-fast-the-2-year-plan-for-extreme-mass.html 

Er ganske nybegynner innen vektløfting, og har trent litt halvseriøst nå i noen måneder! 

Har funnet et treningsprogram på muscleandstrength.com, som går over 2 år med forskjellige stadier med blanding av først helkropp, så styrke, og hypertrofi mot slutten.

Hva syns dere? Er dette programmet bra og vært og følge?

Er det noen øvelser jeg ikke burde ta eller noen jeg burde inkludere som er utelatt ang. at jeg får trent hele kroppen mtp. at jeg er nybegynner?

List gjerne Pro's og Con's ! :D

Takker for alle fornuftige svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar! :)

Nei... kommer til å ta whey for å få imeg nok protein.

Sliter litt med excess ølmage fett haha, - tenker å ligge litt i deficit. Hvor mye anbefaler du? Lyst til å se forandring fort, men vil samtidig beholde styrke - som jeg regner med er mulig mtp. at jeg er nybegynner og ikke har trent styrkeløft (compound) før. Greia er vel å få i seg nok protein regner jeg med. Kutte de 3 første mnd kanskje? Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du legger deg på ~vedlikeholdsnivå så tror jeg du kan brenne noe fett i starten samtidig som du bygger litt muskler og styrke. 

I lengden vil ikke dette fungere. Da må du velge om du ENTEN skal bli større, ELLER gå ned i fettprosent. Tenk også langsiktig. Hvis du skal se helt klare forskjeller må det gå 6-12 måneder. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...