Gå til innhold

Hvor mye gram proteiner pr kg, anbefaler dere?


LarsErik

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, LarsErik skrev:

Nei, nei, nei og nei. Altså alt du skriver er feil.

De spillerne de har signert, er alle signert før 2017, og tok bilde med dem 2.januar. Hva gjelder oss juniorene så er vi ikke på det lagbildet, siden det fremdeles er 1-2 spillere som er usikkert på om de blir tatt opp eller ei, og siden vi er i pre-season, så brukes de treningskampene som spilles nå, til å evaluere deres nivå. Men jeg har ihvertfall snakket med treneren og styreleder om at jeg vil bli satset på, grunnet mine prestasjoner for juniorlaget og for yngre landslag. At jeg enda ikke er en "bekreftet" del av a-laget er rett og slett, forde det er 1 treningskamp igjen, og de vil se hvordan jeg blir å prestere der og. Sjekk LSK sin forrige treningskamp, så ser du meg spille. Eller Norge u20, for den saks skyld.

Men, var det ikke du som skulle slutte å svare meg, da? Som du skrev for for 4 sider tilbake? Eller vil du bevise for dine meddebatener på dette forumet, at du klarer å svare for deg, slik at du får et bra rykte? 

Ser jeg på dine tidligere tråder, så vil jeg tro at du er i aldersgruppen 40+, og da skjønner jeg hvor den gråtingen og bitterheten kommer fra. Må være tøft å snart nærme seg pensjonsalderen. 

Ajeti signerte 02 januar, Rafn 28.desember (Midt i romjula) - Stopp nå kimtony.

Synes det er fascinerende å se hvor mye du lever deg inn i løgnen dog. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, NoBro skrev:

Ajeti signerte 02 januar, Rafn 28.desember (Midt i romjula) - Stopp nå kimtony.

Synes det er fascinerende å se hvor mye du lever deg inn i løgnen dog. 

Jeg snakker om juniorer, din forbanna klovn.

De to der er karer som er signert og kjøpt. 

Du er faktisk enda dummere enn jeg trodde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LarsErik skrev:

Jeg snakker om juniorer, din forbanna klovn.

De to der er karer som er signert og kjøpt. 

Du er faktisk enda dummere enn jeg trodde. 

Du påsto at nevnte seniorspillere var signert i 2016 og at det var derfor de var oppdatert på LSK sin hjemmeside, og at de ikke hadde foretatt oppdateringer i 2017. 

Det er feil, for han som signerte i januar er også med - Hvorfor skulle de ikke ta med juniorer de har tatt opp i a-stallen på siden ? 

Dette blir bare tull Kimtony.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, NoBro skrev:

Du påsto at nevnte seniorspillere var signert i 2016 og at det var derfor de var oppdatert på LSK sin hjemmeside, og at de ikke hadde foretatt oppdateringer i 2017. 

Det er feil, for han som signerte i januar er også med - Hvorfor skulle de ikke ta med juniorer de har tatt opp i a-stallen på siden ? 

Dette blir bare tull Kimtony.

Fordi ingen av juniorene har signert noe kontrakt ennå. Vi har bare fått muntlig beskjed av lagledelsen. At det drøyer sånn er pga treningskampene i pre-season som spilles nå, og de vil se hvordan vi spiller der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/21/2017 den 14.31, LostinBoyd96 skrev:

Er helt enig i det du sier hær =) har lest tråden å d er faktisk sånn mer prots = mer muskler.  Har faktisk økt som f siste mnd etter jeg økte protinntake ti il 4-500 =) drit i hva NOGO og Di andre fossilene sier Di er bare bittre for at de ikke klarer å bygge like bra å er unge å atraktive for damene som oss =) 

Hør på han her LarsErik. Han her har peiling :^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...