Gå til innhold

Ned i fettprosent, mer muskler!


Anbefalte innlegg

Hei. Begynte i slutten av Oktober med trening igjen for fullt da jeg så i speilet at dette var nødvendig. Da veide jeg meg på en vekt som viste alt fra kroppsfett til muskler osv.

Veide meg igjen i går og fettprosenten hadde sunket fra 26,2% til 23,1% hadde lagt på meg et par kilo med muskler og samtidig gått ned et par kilo i vekt.

Har prøvd å ligge på ca 1500-1800kcal daglig og prøver å unngå store mengder fett. Har en-to dager i helga hvor jeg ikke er så nøye. Brenner mellom 3000-3700kcal om dagen.

Jeg trener styrke 6 dager i uka og. Har alltid 5-20min på tredemølla før jeg starter.

Får i meg alt fra 30-60 gram proteiner hver dag, så hvis jeg har lest meg opp riktig så skal jeg "ha" mer da jeg veier 86kg. Burde jeg få i meg mer mat også? Blir veldig mye trening og lite mat. Har jo fungert hittil, men føler muskelveksten kan bli raskere og bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alt for mange som fokuserer for mye på detaljer i starten i stedet for å se det store bildet. Alle burde trene hardt og spise nok mat i et par år(les grunnstyrke) før de skal velge hvilken 6 splitt de skal trene, eller velge hvilket kosttilskudd som kanskje gir de 1% mer resultater. 

 

Og som jeg sier hver eneste gang. Resultater tar tid. Man klarer ikke å få en bra kropp på 6 måneder med et dårlig utgangspunkt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...