Gå til innhold

Trenger tips til kostholdet


kimtony

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, kimtony skrev:

Fyren er en rotte som har brukt 5 sider til å si at jeg bare må spise kylling ris og brokkoli.

Kunne brått begynt å spise det.

Hehehe. Jeg er faktisk Jævlig tålmodig med mennesker. Og det sier litt om deg :)

Utover det gidder jeg ikke delta i noe fjortismunnhuggeri over nett. 

Skjerp deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler for å forsvare @NoBro her, selv om jeg skal innrømme at jeg meldte denne tråden (eller var det den forrige?) inn til Fitnesbloggen som en mobbetråd allerede da dere var på side 1 i tråden.

Har irritert meg over at Fitnessbloggen har brydd seg NULL om advarselen jeg sendte inn. Et slikt handlingslammet treningsforum/redaktører bekrefter det jeg har følt en stund - dette forumet er på vei ned en bratt bakke.

Etterhvert som jeg fulgte trådene tenkte jeg at du "måtte trolle litt selv også" - så jeg lot det ligge.

Ok folkens - dette er litt artig:

@kimtony , jeg vil at du leser denne tråden fra et annet nettsted. Diskusjon.no. Les den om og om igjen inntil det går opp for deg hvorfor noen har valgt å trolle med deg her. (Morsomhetene starter i innlegg #12)

Legger du merke til at folk i henviste tråd stadig varsler deg om at du blir trollet med? Men du nekter å høre?? Du får nok ta litt selvkritikk for dette altså.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Speilblankt skrev:

Jeg føler for å forsvare @NoBro her, selv om jeg skal innrømme at jeg meldte denne tråden inn til Fitnesbloggen som en mobbetråd allerede da dere var på side 1 i tråden.

Har irritert meg over at Fitnessbloggen har brydd seg NULL om advarselen jeg sendte inn. Et slikt handlingslammet treningsforum/redaktører eller hva man skal kalle disse folkene, bekrefter det jeg har følt en stund - dette forumet er på vei ned en bratt bakke.

Etterhvert som jeg fulgte trådene tenkte jeg at du "måtte trolle litt selv også" - så jeg lot det ligge.

Ok folkens - dette er litt artig:

@kimtony , jeg vil at du leser denne tråden fra et annet nettsted. Diskusjon.no. Les den om og om igjen inntil det går opp for deg hvorfor noen har valgt å trolle med deg her. (Morsomhetene starter i innlegg #12)

Legger du merke til at folk i henviste tråd stadig varsler deg om at du blir trollet med? Men du nekter å høre?? Du får nok ta litt selvkritikk for dette altså.

 

 

Jeg er 99,9% sikker på at kimtony troller.  

Han har fått gode,  simple og MANGE råd. Av undertegnede og flere.

Nå "Husker han bare"  den senere tids åpenbart sarkastiske tips,  som fra min side kom på et punkt hvor jeg ble overbevist om at KT er et troll. Han hevder altså å ikke huske å ha fått faktisk seriøse råd. Bullshit.  

Om vedkommende er seriøs skal jeg være den første til å beklage ovenfor han,  men det tviler jeg altså på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler carb cycling. Sjekk ut på Youtube. F.eks 2 dager lavkarbo, 1 dag høykarbo.  De dagene med lavkarbo har du moderat protein og høyt fettinntak. Dager med høykarbo har du lav fett og moderat protein, eller ekstra protein, spørs hva man liker. 

Så anbefaler jeg ikke å trene deg ihjæl 6 dager i uka med styrketrening. Da møter du veggen fort.. 

Ta heller å tren 4 dager med styrke per uke, og gå mye ute i frisk luft.  Gå i flere timer hvis du vil.  Minimum 10,000 skritt per dag.   

Det er bedre å skape et større kaloriunderskudd ved å gå mye ute samt trene mye baseløft inne på gymmet, enn å spise for lite.  Du kan fint spise mellom 2500 og 3000 kalorier hver dag, bare du går nok og trener riktig. Og gå ned i fettprosent hver uke

Jeg kødder ikke... test ut!  Veldig bra for forbrenning og gjør at du sover som en stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, NoBro skrev:

Hehehe. Jeg er faktisk Jævlig tålmodig med mennesker. Og det sier litt om deg :)

Utover det gidder jeg ikke delta i noe fjortismunnhuggeri over nett. 

Skjerp deg. 

Så hvorfor skrev du at jg måtte spise brokkoli kylling og ris i SAMTLIGE MINE TRÅDER?

Tror du virkelig jeg trolla i alle de?

Jeg var faktisk seriøs og trengte hjelp til kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, NoBro skrev:

G dJeg er 99,9% sikker på at kimtony troller.  

Han har fått gode,  simple og MANGE råd. Av undertegnede og flere.

Nå "Husker han bare"  den senere tids åpenbart sarkastiske tips,  som fra min side kom på et punkt hvor jeg ble overbevist om at KT er et troll. Han hevder altså å ikke huske å ha fått faktisk seriøse råd. Bullshit.  

Om vedkommende er seriøs skal jeg være den første til å beklage ovenfor han,  men det tviler jeg altså på. 

Jeg vedder av hele mitt hjerte at jeg var seriøs. Og jeg kødder ikke.

Skal du ha bilde av mitt treningspass? Eller av proteinpulverne jeg handla inn? Handla faktisk inn tuppewarebokser også da jeg trodde på det du sa. 

Edit: Har du baller nå så syns jeg du skal gi meg seriøse svar på hva jeg virkelig bør gjøre. Trodde hele tiden at de 5 innleggsvarene du ga til meg var seriøse saker. Men Neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, kenty skrev:

Anbefaler carb cycling. Sjekk ut på Youtube. F.eks 2 dager lavkarbo, 1 dag høykarbo.  De dagene med lavkarbo har du moderat protein og høyt fettinntak. Dager med høykarbo har du lav fett og moderat protein, eller ekstra protein, spørs hva man liker. 

Så anbefaler jeg ikke å trene deg ihjæl 6 dager i uka med styrketrening. Da møter du veggen fort.. 

Ta heller å tren 4 dager med styrke per uke, og gå mye ute i frisk luft.  Gå i flere timer hvis du vil.  Minimum 10,000 skritt per dag.   

Jeg kødder ikke... test ut!  Veldig bra for forbrenning og gjør at du sover som en stein

Haha,  og hvorfor gjorde du ikke som jeg og alle andre sa i begynnelsen?  Du finner denne informasjonen i samtlige av trådene dine,  samt alle andre sine tråder du har kapret og gjort til tema for hvordan du blir kvitt valkene dine. 

Jeg gidder ikke dette fjaset ditt lenger,  nå får noen andre leke støttekontakten din. Ser forøvrig at du er godt i gang med flere andre i andre tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, NoBro skrev:

Haha,  og hvorfor gjorde du ikke som jeg og alle andre sa i begynnelsen?  Du finner denne informasjonen i samtlige av trådene dine,  samt alle andre sine tråder du har kapret og gjort til tema for hvordan du blir kvitt valkene dine. 

Jeg gidder ikke dette fjaset ditt lenger,  nå får noen andre leke støttekontakten din. Ser forøvrig at du er godt i gang med flere andre i andre tråder. 

Har du røyka noe sterkt? Det innlegget er jo ikke skrevet av meg engang.

Hehe. Smalt fra fyren som skrev i alle mine 5 tråder, og brukte flere sider til å skrive trolleinlegg. Og hvert jævla innlegg du skrev i tråden min var troll.

Du kan endre deg og være seriøs fra nå av, eller drite i å kommentere. For jeg er dønn seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk skremmende hvordan du tar til deg alt andre sier selv når det åpenbart er troll. Det er ikke verre enn å bruke vår kjære Google til å lese deg opp på det du lurer om. Er du seriøs med målene dine hadde du jo faktisk tatt deg tid til å gjøre dette isteden for å spør om samme spørsmålet i flere tråder som du har fått svar på hver gang.

Du snakker også om at andre skal slutte med trollinga men du er jo ikke bedre du som avbryter andres tråder og prøver å ta over de med egne spørsmål, lol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AndyBet skrev:

Er faktisk skremmende hvordan du tar til deg alt andre sier selv når det åpenbart er troll. Det er ikke verre enn å bruke vår kjære Google til å lese deg opp på det du lurer om. Er du seriøs med målene dine hadde du jo faktisk tatt deg tid til å gjøre dette isteden for å spør om samme spørsmålet i flere tråder som du har fått svar på hver gang.

Du snakker også om at andre skal slutte med trollinga men du er jo ikke bedre du som avbryter andres tråder og prøver å ta over de med egne spørsmål, lol. 

Nei. Og fullstendig feil.

Jeg har laget fire tråder her inne da jeg har lurt på et par ting. I samtlige av disse trådene har det vært trolling, der NoBro står får 90% av pisset sitt. Hva er vitsen med å prøve å overtale meg om at jeg må bare spise kylling, brokkoli og ris? Greit å gjøre det 1 gang, men 4-5? Bro der går grensa.

Og om jeg har trollet så beklager jeg dette. Men jeg var faktisk seriøs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, kimtony skrev:

Har du røyka noe sterkt? Det innlegget er jo ikke skrevet av meg engang.

Hehe. Smalt fra fyren som skrev i alle mine 5 tråder, og brukte flere sider til å skrive trolleinlegg. Og hvert jævla innlegg du skrev i tråden min var troll.

Du kan endre deg og være seriøs fra nå av, eller drite i å kommentere. For jeg er dønn seriøs.

Det er noen år siden sist jeg røyka noe sterkt, 22 år i Amsterdam på lønningsdag og greier. Var Jævlig moro da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, NoBro skrev:

Det er noen år siden sist jeg røyka noe sterkt, 22 år i Amsterdam på lønningsdag og greier. Var Jævlig moro da. 

Kan vi prøve igjen? Om jeg har trolla, så beklager jeg seriøst det. 

Men har du noe formening om videre vei nå? Det jeg personlig tenker er å kutte ut all sukker og fast food. Og holde meg til en viss kalorigrense. Maten jeg vil spise er wok, brokkoli, kylling, ris, poteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, kimtony skrev:

Kan vi prøve igjen? Om jeg har trolla, så beklager jeg seriøst det. 

Men har du noe formening om videre vei nå? Det jeg personlig tenker er å kutte ut all sukker og fast food. Og holde meg til en viss kalorigrense. Maten jeg vil spise er wok, brokkoli, kylling, ris, poteter. 

Alt jeg har å si til deg Er følgende : "If it fits your macros" 

Så enkelt er det i utgangspunktet.  Utover det kan du spise hva du vil så lenge du ikke gjør sukker og kebab til et utgangspunkt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NoBro skrev:

Alt jeg har å si til deg Er følgende : "If it fits your macros" 

Så enkelt er det i utgangspunktet.  Utover det kan du spise hva du vil så lenge du ikke gjør sukker og kebab til et utgangspunkt.  

Joda. Men likte den ideen om å preppe maten, naturligvis ikke samme mat hver dag men mtp på at jeg har dårlig tid så hørtes det smud ut.

Er ris bra? Eller usunt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...