Gå til innhold

tipps til bra trenings prog


LostinBoyd96

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, kimtony skrev:

Spiser litt mer. Overskudd.

Ifølge de som har brukt programmet, så må man spise mye mat. Mer enn man pleier.

Det velger du selv. 

Det finnes ikke program som kun fungerer på overskudd eller underskudd. 

Man skal spise mye mat fordi det er dette man som regel må gjøre for å klare å øke styrken og bygge muskler.  

Du vil i begynnelsen høyst sannsynlig kunne gjøre dette på kalpriunderskudd. . 

Prøv deg frem nå. Skaff deg litt personlige erfaringer underveis på ferden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kimtony skrev:

Spiser litt mer. Overskudd.

Ifølge de som har brukt programmet, så må man spise mye mat. Mer enn man pleier.

Helkråpp er for noobs, men sikkert bra for deg som ikke har trent før. vi som har et sterrkt trenings grunnlag må trene splitt å helst kjøre hvær muskel gruppe så hardt att man bare kan kjøre dn en gang i uken å bruker hele uka på å restutiere seg igjen blant annt en svær fyr på gymmet mitt som gjør dette å han fortalte meg det hær idag =) du bør skifte program ofte å forvirre kråppen =) 

husk å spis ofte uanset om du kjører bulk el cut =) og husk kasein før leggetid d er ganske viktig for at kasein tas opp sakte gjennom natta da forrhindrer du at du blir kattabol når du sover =) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LostinBoyd96 skrev:

Helkråpp er for noobs, men sikkert bra for deg som ikke har trent før. vi som har et sterrkt trenings grunnlag må trene splitt å helst kjøre hvær muskel gruppe så hardt att man bare kan kjøre dn en gang i uken å bruker hele uka på å restutiere seg igjen blant annt en svær fyr på gymmet mitt som gjør dette å han fortalte meg det hær idag =) du bør skifte program ofte å forvirre kråppen =) 

husk å spis ofte uanset om du kjører bulk el cut =) og husk kasein før leggetid d er ganske viktig for at kasein tas opp sakte gjennom natta da forrhindrer du at du blir kattabol når du sover =) 

 

Driver ikke med helkropp. Driver med starting strengh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, LostinBoyd96 skrev:

Helkråpp er for noobs, men sikkert bra for deg som ikke har trent før. vi som har et sterrkt trenings grunnlag må trene splitt å helst kjøre hvær muskel gruppe så hardt att man bare kan kjøre dn en gang i uken å bruker hele uka på å restutiere seg igjen blant annt en svær fyr på gymmet mitt som gjør dette å han fortalte meg det hær idag =) du bør skifte program ofte å forvirre kråppen =) 

husk å spis ofte uanset om du kjører bulk el cut =) og husk kasein før leggetid d er ganske viktig for at kasein tas opp sakte gjennom natta da forrhindrer du at du blir kattabol når du sover =) 

 

Nei og nei og nei og nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...