Gå til innhold

Er skinnyfat, hva bør jeg gjøre? Styrke? Cardio?


kimtony

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Gøran Hårtveit - PT skrev:

Ja du kommer langt med det. Bare søk litt etter treningsprogram med manualer.

Ok takk.

Hvor langt er det mulig å komme på et halvt år ca? Kan jeg få en strammere kropp, eller tar det lengre tid? Har selv en kompis som har blitt sjukt definert på 1 år bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

8 minutter siden, kimtony skrev:

Takker. Så du unner deg ennå litt snop/pizza i hverdagen? :)

Men på de to bildene dine øverst der, er det 4 års forskjell? Hvordan så du 1 året ditt etter at du starta med styrketrening? Var du mer definert?

Haha javisst. Koser meg med snop og chips i helgene, og siden jeg er med i en ølbryggergjeng, blir det konsumert en del øl også. Jeg forsøker egentlig bare å holde vektøkningen lav i perioden jeg bygger (denne høsten for eks), og så kjører jeg heller noen kortere dietter til våren for å skrelle av litt fett og for å definere mer.

Størst endring hadde jeg nok etter første året. Styrkeøkningen og muskelveksten er helt klart størst i begynnelsen, men jeg har hatt jevn progresjon etter det også. Ellers er det mye genetikk som avgjør hvordan en kan se ut og livsfase ifht trening og restitusjon. Jeg for eksempel har 2 barn som er 5 år og 7 år gamle nå. Merker det også på treningen at jeg restituerer meg bedre nå, enn jeg gjorde for 4 år iden da de var 1 år og 3 år gamle.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, kimtony skrev:

Kan du ikke heller bare svare meg ordentlig en å legge ut slike pissbilder?

Nisse.

Forsøkte å svare deg ordentlig x antall ganger i en annen tråd.

Sagt på en annen måte: Jeg beit på desverre jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 10/11/2016 at 0:50 PM, kimtony said:

Ok takk.

Hvor langt er det mulig å komme på et halvt år ca? Kan jeg få en strammere kropp, eller tar det lengre tid? Har selv en kompis som har blitt sjukt definert på 1 år bare.

jeg begynnte sånn ca sånn som deg for 2 mnd siden. i kropp. jeg begynnte og følge nybegynner programmet på denne siden. og bare etter 2 mnd ser jeg stor forskjell. har dessverre ikke noe før/etter bilde. men det funker! og jeg gleder meg som en unge til vær gang jeg skal på Trenings studioet.

jeg roa bare litt ned på store måltider og lage mer av sunn/god mat. som er mye bedre en og slenge en grandiosa i ovnen. ''ikke at jeg ikke spiser søppel mat lenger'' for det gjør jeg. bare ikke til vært eneste måltid. spiser sunn frokost og lager meg god middag. og spiser hva jeg vil til kvelds. og jeg har begynnt og få skuldre. bryst. og kan see 6packen begynne og komme.

det jeg vil fram til da for og gi det litt motivasjon er at du burde følge det samme programmet. ta deg en gå tur blant også for og forbrenne karboen du fikk i deg til middag foreksempel, og stå på med vilje styrke. så kommer du til og se stor forandring fort. Stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skjer med vekta di har mest å gjøre med hvor mye du spiser. I et moderat kaloriunderskudd vil du kunne bygge muskler og brenne fett samtidig. Du kan faktisk oppleve å ha lik vekt mens du ser at kroppsammensetningen endrer seg. Men ikke heng deg så mye opp i vekta.

Du trenger ikke kutte ut hvete og sukker, men av helsemessige fordeler kan det gjerne begrenses. Sukker er kalorier som ikke metter noe, og gjør det derfor vanskeligere å være i kaloriunderskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Glenn3222 skrev:

jeg begynnte sånn ca sånn som deg for 2 mnd siden. i kropp. jeg begynnte og følge nybegynner programmet på denne siden. og bare etter 2 mnd ser jeg stor forskjell. har dessverre ikke noe før/etter bilde. men det funker! og jeg gleder meg som en unge til vær gang jeg skal på Trenings studioet.

jeg roa bare litt ned på store måltider og lage mer av sunn/god mat. som er mye bedre en og slenge en grandiosa i ovnen. ''ikke at jeg ikke spiser søppel mat lenger'' for det gjør jeg. bare ikke til vært eneste måltid. spiser sunn frokost og lager meg god middag. og spiser hva jeg vil til kvelds. og jeg har begynnt og få skuldre. bryst. og kan see 6packen begynne og komme.

det jeg vil fram til da for og gi det litt motivasjon er at du burde følge det samme programmet. ta deg en gå tur blant også for og forbrenne karboen du fikk i deg til middag foreksempel, og stå på med vilje styrke. så kommer du til og se stor forandring fort. Stå på !

Takker! Men før du begynte å trene nå, hadde du like daff kropp som meg? Altså valker og slikt på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gøran Hårtveit - Online PT skrev:

Hva som skjer med vekta di har mest å gjøre med hvor mye du spiser. I et moderat kaloriunderskudd vil du kunne bygge muskler og brenne fett samtidig. Du kan faktisk oppleve å ha lik vekt mens du ser at kroppsammensetningen endrer seg. Men ikke heng deg så mye opp i vekta.

Du trenger ikke kutte ut hvete og sukker, men av helsemessige fordeler kan det gjerne begrenses. Sukker er kalorier som ikke metter noe, og gjør det derfor vanskeligere å være i kaloriunderskudd.

Ja men skjønner egentlig ikke hvorfor jeg legger på meg så mye. Er det av brød? Er det såpass usunt? Spiser egentlig ganske normal mat, der jeg unner meg en sjokoladebit 3-4 ganger i uka

Men er vel ikke vekta som er problemet her. Vil tro at kroppen mangler muskler og derfor den er så daff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutes ago, kimtony said:

Takker! Men før du begynte å trene nå, hadde du like daff kropp som meg? Altså valker og slikt på magen.

ikke langt unna. spis som du spiser nå. bare begynn med nybegynnerprogrammet. så kommer du til og se forandring. men husk det tar jo litt tid. etter 2 mnder er jeg mer motivert en jeg har vært noen gang fordi jeg ser fremgang. 

istedet for og spørre folg om råd til alt. prøv ut programmet i 2 mnders tid. se litt rundt på siden etter kostholds tips. jeg byttet bare brød ut med grovt knekkebrød. utenom det så gjorde jeg ikke store endringer i matveien. jeg spiser faktisk Mer Karbo nå en før når jeg trener. og det eneste stedet jeg kan se at jeg går opp er i muskelmasse.

jeg byttet også ut Cola med Pepsi Max vis jeg blir skikkelig sukker sugen.

det er egentlig bare og begynne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Glenn3222 skrev:

ikke langt unna. spis som du spiser nå. bare begynn med nybegynnerprogrammet. så kommer du til og se forandring. men husk det tar jo litt tid. etter 2 mnder er jeg mer motivert en jeg har vært noen gang fordi jeg ser fremgang. 

istedet for og spørre folg om råd til alt. prøv ut programmet i 2 mnders tid. se litt rundt på siden etter kostholds tips. jeg byttet bare brød ut med grovt knekkebrød. utenom det så gjorde jeg ikke store endringer i matveien. jeg spiser faktisk Mer Karbo nå en før når jeg trener. og det eneste stedet jeg kan se at jeg går opp er i muskelmasse.

jeg byttet også ut Cola med Pepsi Max vis jeg blir skikkelig sukker sugen.

det er egentlig bare og begynne :)

Seriøst? Herlig! Og på to måneder ser du stor forskjell?  Har du noe etter og før bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kimtony skrev:

Ja men skjønner egentlig ikke hvorfor jeg legger på meg så mye. Er det av brød? Er det såpass usunt? Spiser egentlig ganske normal mat, der jeg unner meg en sjokoladebit 3-4 ganger i uka

Men er vel ikke vekta som er problemet her. Vil tro at kroppen mangler muskler og derfor den er så daff

Om du legger på deg har ikke noe direkte å gjøre med hvor sunn en matvare er. Det er totalt kaloriinntak som betyr noe. Hva spiser du i løpet av en dag og ca mengde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, kimtony said:

Seriøst? Herlig! Og på to måneder ser du stor forskjell?  Har du noe etter og før bilde?

har ikke noe før og etter bilde dessverre. og ja. ser stor forskjell på bare 2 mnder. storkoser meg når jeg trener. og det og se forandring motiverer meg bare mer.

kommer til og gjøre det samme for deg tenker jeg. bare sett i gang. og se hvordan du ser ut fra mnd til mnd. så ser du stor forandring. 

bare det og legge på seg muskler får en til og se mere fit ut. jeg har fått større skuldre. markerte bryst og mage. og armer. bare av og følge programmet. 

Kjør på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gøran Hårtveit - Online PT skrev:

Om du legger på deg har ikke noe direkte å gjøre med hvor sunn en matvare er. Det er totalt kaloriinntak som betyr noe. Hva spiser du i løpet av en dag og ca mengde?

Okei.

Frokost - 4 brødskiver med ost eller saltpølse på. Kanskje leverpostei.

Middag er forskjellig. Noen ganger hamburger, biff og poteter. Også pasta og makaroni. Kanskje pizza innimellom.

Hender jeg også spiser litt sjokolade eller en kake 1-2 ganger i uka. 

Spiser 1-2 frukter om dagen.

Idag til middag feks skal jeg spise ostepanetter og pasta ved siden av, siden ostepanettene kosta 10kr på salg. Før Idag spiste jeg 4 polarbrød med Jarlsberg og gresk yoghurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glenn3222 skrev:

har ikke noe før og etter bilde dessverre. og ja. ser stor forskjell på bare 2 mnder. storkoser meg når jeg trener. og det og se forandring motiverer meg bare mer.

kommer til og gjøre det samme for deg tenker jeg. bare sett i gang. og se hvordan du ser ut fra mnd til mnd. så ser du stor forandring. 

bare det og legge på seg muskler får en til og se mere fit ut. jeg har fått større skuldre. markerte bryst og mage. og armer. bare av og følge programmet. 

Kjør på =)

Skjønner skjønner!

Men magen sin, hadde du flesk før? Lissom valker når du satt? Har du fortsatt det etter treninga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, kimtony said:

Skjønner skjønner!

Men magen sin, hadde du flesk før? Lissom valker når du satt? Har du fortsatt det etter treninga?

ALLE har valker på magen når man sitter. tilogmed de som er ripped. men når jeg står oppreist ser jeg 6packen 

skal ikke gå inn på kostholdet ditt. siden jeg ikke er expert. men du spiser faktisk bedre em meg. så du burde ikke ha noe problem med og nå målet ditt. bare følg treningsprogramet og se forvandlinga skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...