Gå til innhold

Morgentrening


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har funnet ut at det fungerer best å ta treninga grytidlig og har holdt på med det i noen uker. Det passer best med studiehverdagen min, og ettersom jeg får masse energi av å trene passer det perfekt å ta det før alt annet. Greia er at jeg trener på tom mage, og nå har jeg blitt såpass vant til det at jeg klarer fint å fullføre en halvtimes styrkeøkt. Men jeg blir ofte veldig sliten timen fra jeg avslutter økta til jeg spiser frokost, og lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å unngå dette. Tåler frukt relativt dårlig, og er usikker på hvilke andre lettopptakelige energikilder jeg kan velge mellom (trener ofte en halvtime innen jeg våkner). Har også lest meg litt opp på BCAA, og det virker som om det er et greit alternativ med tanke på selve treningsaspektet, men jeg orker ikke kjøpe noe jeg evt. ikke har bruk for og jeg vet heller ikke om det vil påvirke energinivåene mine etter økta.

Så hva tenker dere? Hvordan kan jeg best tilrettelegge kostholdet mitt litt bedre til morgenøktene? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 12.8.2016 at 14.38, HannaSliri skrev:

Har vel unngått å spise (for mye) før trening for at jeg skal få mest ut av økta, havregryn og nøtter er vel ikke så lettfordøyelig?

Hvorfor og hvordan føler du at du får mest ut av ei treningsøkt når du gjennomfører den på tom mage ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...