Gå til innhold

Dag to på PSMF


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke verst, pilatus! Hvordan går det?

Jeg holder fortsatt på, har gratismålitd hver lørdag, og det funker flott! Men denne lørdagen er jeg invitert i bursdag, så blir vel noe alkohol iallefall. Får bare kjøre på med en ekstra uke eller noe, hvis alt skjærer seg etter lørdagen. :)
Veldig fornøyd med dietten så langt, men ville aldri anbefalt den til noen som ikke har viljestyrken på plass. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2016 at 10:35 AM, sunflowerrrr said:

Må undersøke det nærmere før jeg kommer så langt! Har boken, så får lese meg opp der! Men er jo digg om man kan gå rett på vedlikehold.


Har et spørsmål om trening:
Er grunnen til at man ikke skal trene særlig kardio på denne dietten at man får altfor høyt kaloriunderskudd? 
Utenom det, som selvfølgelig ikke er bra, er det noen andre grunner til at man unngår kardio? Er det ødeleggende for dietten på andre måter? 

So far, so good, på dag 3. Trente det vanlige styrkeprogrammet igår, og det gikk overraskende bra. Det er ofte veldig tungt å trene på PSMF... vi får se hvordan det går på torsdagen ;)

Men jeg savner pasta og brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre trening på PSMF er gjennomført... det var tungt, men det gikk greit!

Det største problemet er å spise proteinrik frokost. Jeg har seriøse problemer med å få ned kjøtt eller fisk til frokost. Ser fram til å spise brød!

Hvordan går det med deg, sunflowerrrr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, pilatus skrev:

Andre trening på PSMF er gjennomført... det var tungt, men det gikk greit!

Det største problemet er å spise proteinrik frokost. Jeg har seriøse problemer med å få ned kjøtt eller fisk til frokost. Ser fram til å spise brød!

Hvordan går det med deg, sunflowerrrr?

Jeg pleier å ta en proteinshake til frokost, men er ikke frokostmenneske i det hele tatt, så spiser som regel ikke før lunsj! 

Med meg går det egentlig ganske bra! Var sliten og lei i går, men da jeg gikk på vekta i dag tidlig så hadde det plutselig forsvunnet 700g over natta, så motivasjonen i dag er plutselig på topp!

Det jeg savner mest er fettkildene 😇 Ost, avokado, egg osv. Smør! Mmmmm. Snart kan jeg jo innføre det igjen, må bare holde ut litt over en uke til, så har jeg nailet fire uker! Og lørdag er det jo en litt juksemat i vente 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutes ago, sunflowerrrr said:

Jeg pleier å ta en proteinshake til frokost, men er ikke frokostmenneske i det hele tatt, så spiser som regel ikke før lunsj! 

Med meg går det egentlig ganske bra! Var sliten og lei i går, men da jeg gikk på vekta i dag tidlig så hadde det plutselig forsvunnet 700g over natta, så motivasjonen i dag er plutselig på topp!

Det jeg savner mest er fettkildene 😇 Ost, avokado, egg osv. Smør! Mmmmm. Snart kan jeg jo innføre det igjen, må bare holde ut litt over en uke til, så har jeg nailet fire uker! Og lørdag er det jo en litt juksemat i vente 😍😍

Jeg har gjerne tatt en shake jeg også, selv om det ikke er anbefalt pga metthetsfølelsen.

Fire uker på psmf er imponerende... da snakker man viljestyrke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, pilatus skrev:

Jeg har gjerne tatt en shake jeg også, selv om det ikke er anbefalt pga metthetsfølelsen.

Fire uker på psmf er imponerende... da snakker man viljestyrke :)

Blir egentlig helt greit mett av shake! Men det varer jo ikke like lenge som et vanlig måltid såklart.

For meg blir denne dietten mye om å planlegge, og så lenge jeg gjør det går det bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...