Jump to content
Maria-Alexandra

Armer/BHfett! SOS

Recommended Posts

Hei! 

Kan noen fortelle meg, hvordan jeg blir kvitt dette j***a grevinnehenge/BHfettet?! Føler ikke at noe hjelper, verken kardio eller styrke, å vil så gjerne ha det bort. Det plager meg mer enn det lille valpefettet jeg har på magen. Ser ut så jeg har mannearmer🤔 Alt av tips er ønskelig! 

Fortsetter under...

Å fjerne fett fra bare ett sted på kroppen kalles punktforbrenning. Det er en veldig vanlig myte at dette kan gjøres, mye på grunn av tv-shop reklamer som sprer feilinformasjon. Du kan ikke fjerne fett fra ett sted og ikke resten av kroppen.

Det er bare 2 måter å forandre måten kroppen ser ut på. Du kan legge til muskler og fjerne fett.

Fjerne fett = kaloriunderskudd, nok proteiner og styrketrening

Øke muskler = kalorioverskudd, nok proteiner og styrketrening

Den 6.7.2016 at 6.41, Zmurph skrev:

Å fjerne fett fra bare ett sted på kroppen kalles punktforbrenning. Det er en veldig vanlig myte at dette kan gjøres, mye på grunn av tv-shop reklamer som sprer feilinformasjon. Du kan ikke fjerne fett fra ett sted og ikke resten av kroppen.

Det er bare 2 måter å forandre måten kroppen ser ut på. Du kan legge til muskler og fjerne fett.

Fjerne fett = kaloriunderskudd, nok proteiner og styrketrening

Øke muskler = kalorioverskudd, nok proteiner og styrketrening

Skulle ønske den myten var sann! Haha. 
Men takk for svar :)

Guest =xXx=
Den ‎13‎.‎07‎.‎2016 at 1.15, Maria-Alexandra skrev:

Haha vil jo gjerne fjerne fette, ikje slepp d enda mer laus :p

Skal du kvitte deg med grevinnehenget, så er vel løsningen å stramme opp sakene litt. Triceps øvelser er løsningen ;) 

Annonse

Greia for slappe armer (og/eller kropp) er og ta igjen med brutalitet,dedikasjon og nok + riktig mat! 
Det vil si tung styrketrening utført med riktig teknikk. 
Jeg ville snakket med en PT i nærheten av deg, eventuelt en dyktig PT på nett (anbefaler å søke opp ElitePT på fb om du sjekker på nett)