Jump to content
anorakk

Hvor er alle?

Recommended Posts

Fortsetter under...

19 minutter siden, 02-snapper skrev:

Skjer fint lite her...  Blir ikke en gang lagt ut nytt stoff på forsiden til fitnessbloggen.no 

Nedtur da! Treningsforum.no er jo også helt dødt - et eller annet sted må jo alle ha tatt veien! :D

Guest =xXx=

Flere som har tatt ferie… med god margin…

Annonse

Guest =xXx=
1 minutt siden, Broseidon skrev:

Forumet fikk en remake, og med det dro alle heltene. Jeg vet at @Aureliuskjemper hardt mot brosience på NAF. Jeg vet også at @burny_hjelper ungguttene på hjemstedet sitt.

Stusselig dette. 

Jeg tror ikke det finnes noe spesifikt sted som alle har dratt. Jeg følger en del av de gamle traverne på IG, og antar at klikker og vennegjenger holder kontakten via ting som iG, Snapchat og FB.

Men noe nytt norsk samlingssted for trenings- og fitnessinteresserte på internett tror jeg ikke finnes.

Usj, ja, det nye forumet er uggent å bruke. Jaja. Er vel liten vits i å henge rundt her da, får se hva den engelskspråklige delen av verden har å tilby meg.

Jeg datt ut når forumet fikk remake. Ble så vanskelig å følge med på trådene man fulgte. Det er bedre nå, men tror veldig mange falt av i den prosessen.

Annonse

Siden er lagt ned fordi Egmont Publishing mente siden ikke var lønnsom nok. De valgte å prise siden så høyt at ingen andre skulle få muligheten til å drifte siden videre og dermed få trafikken...

Derfor har bl.a. jeg valgt å forlate forumet.

1 time siden, FrkHoel skrev:

Siden er lagt ned fordi Egmont Publishing mente siden ikke var lønnsom nok. De valgte å prise siden så høyt at ingen andre skulle få muligheten til å drifte siden videre og dermed få trafikken...

Derfor har bl.a. jeg valgt å forlate forumet.

så fitnessbloggen er egentlig lagt ned, men fortsetter som før mtp at man kan skrive i loggbøker,opprette tråder etc? 

Signerer den over meg, si ifra om det skulle bli ett annet aktivt forum noen plass.

Arkivet til dette forumet er ganske stort, og det ligger mange inspirerende logger her inne. Fitnessbloggen har mye "local buzz".

Jeg liker plassen og dere som er her inne, og vil fortsette å bruke den.

Fight or flight!

Guest =xXx=

Jeg er med videre!!!!!

Det er forresten alt for mange gode artikler, logger, råd, tips, knowhow osv til at dette kan gå tapt. 

Innser at jeg har hengt litt for mye på diverse forum gjennom årene, som ikke tok skrekken av det nye designet. Jeg har ikke orket å være særlig aktiv her etter omtrent alle bergenserne forsvant, men lusker fortsatt litt rundt. :ph34r: