Gå til innhold

Treningsskjema for nybegynnere


Anbefalte innlegg

Hei jeg er 17 blir 18 snart, og tenkte og begynne å trene styrke, og lurte egt på om jeg burde trene fullkrops eller dele opp muskelgruppe i starten og hvis, hvor lenge før jeg bytter, og sist jeg sliter med og finne ett bra skjema og lurte på om noen her kunne hjelpe meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Martinsen skrev:

Hei, så bra at du vil begynne å trene! ^_^

Jeg vil anbefale deg å starte med fullkroppprogram 3 gange i uken. Det er ganske greit å starte med.
Denne MÅ du lese før du begynner på noe, her er det også forslag til program.

Takk for svar ☺

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...