Gå til innhold

Ubehageligheter på forumet - en liten oppfordring


Fredrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er big deal når han sender 350 omtrent like meldinger og har ingen interesse av å bruke resten av forumet. Men nå har vi hørt nok om hva han spurte om. Hvis det dukker opp lignende tullinger er det bare å sende en melding.

Denne fyren er godt kjent fra flere andre treningsforum, hvor han har holdt på med akkurat det samme. Og det begynner å bli en del år siden jeg hørte om han. Et tips er å ikke legge han til som MSN kontakt om du er jente, da sliter du :D

Han har en slags biceps-fetisj, og har nok forespurt flere hundre jenter om det samme han har spurt de det gjelder her. Vi får krysse fingrene for at han ikke kommer tilbake :)

Noen har forresten skrevet hans fulle navn og bilde på et annet forum til skrekk og advarsel :p ..for de som er interessert i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Synes det er flott dere er så oppmerksomme på dette!! Har opplevd noen ubehageligheter, men det mest på facebook da, og hvis jeg føler noe ekkelt her på fitnessbloggen så skal jeg si ifra ;) Leser dere privatmeldingene her egentlig? Bare av ren nysgjerrighet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma: Private meldinger er private, de blir ikke lest av noen andre enn de som sender og mottar dem. Om det legges ved bilder i private meldinger så dukker de opp i en liste over opplastede elementer, så enkelte ubehageligheter som folk har opplevd på pm har blitt oppdaget slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma: Private meldinger er private, de blir ikke lest av noen andre enn de som sender og mottar dem. Om det legges ved bilder i private meldinger så dukker de opp i en liste over opplastede elementer, så enkelte ubehageligheter som folk har opplevd på pm har blitt oppdaget slik.

hehe, mye bra bilder rundt forbi eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma: Private meldinger er private, de blir ikke lest av noen andre enn de som sender og mottar dem. Om det legges ved bilder i private meldinger så dukker de opp i en liste over opplastede elementer, så enkelte ubehageligheter som folk har opplevd på pm har blitt oppdaget slik.

(y) Så da er det opp til en selv å rapportere hvis det er noe som burde gjøres. Håper folk gjør det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å slutte med slibrighetene mine..beklager! ^^

Nå har jeg bare opplevd hyggelige folk her da, men det forundrer meg egentlig ikke at noen prøver seg her. Det er vel mer nakenhet her enn på de fleste andre forum. Flott at dere fjerner eklinger da, dere burde vært en runde på gymmen rundt omkring også. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er flott dere er så oppmerksomme på dette!! Har opplevd noen ubehageligheter, men det mest på facebook da, og hvis jeg føler noe ekkelt her på fitnessbloggen så skal jeg si ifra ;) Leser dere privatmeldingene her egentlig? Bare av ren nysgjerrighet :p

Nope det gjør vi ikke. Men jeg (dvs ingen andre) har mulighet til å sjekke i databasen om vi mistenker at noen spammer reklame eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, herrregud så ekkelt! Han sendte også til meg hele tiden før! Spurte om jeg hadde mål rundt armen og låra! Var helt opphengt i det første fleksebildet jeg postet i loggboka mi:eek:

Til eksen min også. Han fantaserte om å sitte på bicepsen hennes og lurte på om de kunne prøve en gang om hun klarte deto_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...