Gå til innhold

Ubehageligheter på forumet - en liten oppfordring


Fredrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja samme her.. Så så han bildene i loggen min og sa at den hadde vokst.. HVER gang han så ett bilde.. Om det hadde vært sant så hadde den armen min vært svær :p

hahaha samme her!! og om vi kunne chatte,selv når ikke jeg svarte han på 50 meldinger.. like hyggelig i neste melding..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spurte meg sikkert 15 ganger om jeg kunne måle biceps heheh, og om jeg hadde noen tips til han. :rofl:

Hahah, til meg og! "Mål da! Tipper 30cm!! Har jeg rett? ;)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært lit usikker på dette, men jeg tror vi kan sette en strek for å nevne navnene på hvem som har oppført seg tvilsomt. I tilfellene nevnt her har det vært en tydelig agenda for personen, men vi bør unngå å nevne personer med navn etc.

Hvis det er noen flere brukere som oppleves som mistenkelige eller opptrer rart overfor dere kan dere ta kontakt på PM eller rapportering. Generell diskusjon rundt temaet er fortsatt velkommen i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke noen endre tittel på tråden til "her kan du fortelle hva madsm spurte deg om ang. bicepsen din"

er det så big deal om noen sender 1 pm eller 2 og prøver seg litt? må nesten forvente det når man legger ut bilder av seg selv kun iført undertøy. er jo bare å ignorere de hvis man ikke er int.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...