Gå til innhold

Ubehageligheter på forumet - en liten oppfordring


Fredrik

Anbefalte innlegg

Ohh - så spennende da, med en stalker. Er det noen jenter som vil stalke meg kanskje ? :)

Hjelper det om jeg legger ut bilde av biceps, triceps eller bilde av VISA kortet mitt ?

( beklager om spøken er upassende. Er i et strålende humør i verdens vakreste vinterland i dag. )

:)

Om du legger ut visa med all info så skal jeg vurdere det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg gikk det i hva jeg trente,hvor ofte jeg trente, hvordan framgangen hadde vært og hvilke tilskudd jeg tok.

Så var helt greit den der.Deretter var det om jeg brukte msn og om vi kunne snakke trening der osv.

Så jeg slapp billig unna, men kan være fordi jeg slutta å svare da.

For hadde ikke reagert om noen jeg hadde snakka med mye hadde spurt,

men når det er noe av det første man spør om, aner jeg ugler i mosen :rofl:

Ja ,han husker jeg også! ville ha meg på msn å slikt.. spurte om det samme til meg og... raring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser MadsM går igjen her ja ... søren og, jeg som trodde jeg var spesiell med mine biceps ............

Ingrid...stalk oss gutta og se hva som skjer! Jeg tør vedde på at du ikke blir kastet ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007

Godt å vite at moddsa her passer på oss sånn at vi slipper sånne ubehagelige situasjoner :) :thumbsup: for rask reaksjon i saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, så rart. Slettet han nå fra siden så får bare se om han liker igjen. :huh:

Alle kan se bilder selv om de ikke "liker" siden? Har lyst å sperre min side sånn at bare de som "liker" den kan få sett innholdet, men ser ikke ut til at det går an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Alle kan se bilder selv om de ikke "liker" siden? Har lyst å sperre min side sånn at bare de som "liker" den kan få sett innholdet, men ser ikke ut til at det går an?

Det skal gå an det...har sett flere "pages" på face hvor du må like for å kunne se noe som helst i det hele tatt...men vet ikke hvor man gjør de nødvendige forandringene, men det bør jo være på "page -setup" eller noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå an det...har sett flere "pages" på face hvor du må like for å kunne se noe som helst i det hele tatt...men vet ikke hvor man gjør de nødvendige forandringene, men det bør jo være på "page -setup" eller noe sånn?

Kanskje dette er på lukkede grupper og ikke på "sider" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Kanskje dette er på lukkede grupper og ikke på "sider" ?

Hmm...mulig, men det burde jo gå ann på sider også...skal gå inn på min å trykke litt å se hva jeg kan finne ut av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...mulig, men det burde jo gå ann på sider også...skal gå inn på min å trykke litt å se hva jeg kan finne ut av :)

Din? Hva er adr til den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Din? Hva er adr til den? :)

Miiiin :D

Men fant ikke ut noe om sperring, annet en å sperre den for noen land eller spesifikke personer...:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...