Gå til innhold

Ubehageligheter på forumet - en liten oppfordring


Fredrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg gikk det i hva jeg trente,hvor ofte jeg trente, hvordan framgangen hadde vært og hvilke tilskudd jeg tok.

Så var helt greit den der.Deretter var det om jeg brukte msn og om vi kunne snakke trening der osv.

Så jeg slapp billig unna, men kan være fordi jeg slutta å svare da.

For hadde ikke reagert om noen jeg hadde snakka med mye hadde spurt,

men når det er noe av det første man spør om, aner jeg ugler i mosen :rofl:

Akkurat samme som her det..pluss det med bicepsen. Han mista fort interessen når han ikke fikk msnadressa mi da heldigvis:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var HAN det ja! Var helt ny her når han tok kontakt, så jeg tenkte ikke så veldig mye over saken, men ja.. Herregud som han maste om at bicepsen min kom til å bule så fort jeg mista litt vekt osv. Og om jeg trodde jeg klarte å løfte ham Oo Bra dere gjør tiltak for å unngå flere slike folk :thumbsup: Desto større grunn til å trives her! :)

haha herregud, jeg har hatt lengre samtaler med han, og hver eneste gang var han over gjennomsnittet interessert i om bicepsen hadde vokst noe mer siden sist, om han kunne få bilde, og om jeg trodde jeg kunne løfte han. Så derimot på det som harmløst snakk, men jøss ante ikke at det var SÅ mange han hadde tatt kontakt med :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha herregud, jeg har hatt lengre samtaler med han, og hver eneste gang var han over gjennomsnittet interessert i om bicepsen hadde vokst noe mer siden sist, om han kunne få bilde, og om jeg trodde jeg kunne løfte han. Så derimot på det som harmløst snakk, men jøss ante ikke at det var SÅ mange han hadde tatt kontakt med :rofl:

Ikke jeg heller :p Greit å bli kvitt sånne folk, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Torstein er helt tydelig tilbakestående. Sendte Robert mail etter vi kasta han ut.

Kastet ut en MadsM nå som hadde sendt 50 jenter melding.

Nå skal jeg stramme inn rettigheter til å sende private meldinger for nye brukere så slipper vi dette.

Haha, svarte på første meldingen han sendte, men når andre var; "Er det deg på bildet?", så skjønte man tegninga ganske fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg gikk det i hva jeg trente,hvor ofte jeg trente, hvordan framgangen hadde vært og hvilke tilskudd jeg tok.

Så var helt greit den der.Deretter var det om jeg brukte msn og om vi kunne snakke trening der osv.

Så jeg slapp billig unna, men kan være fordi jeg slutta å svare da.

For hadde ikke reagert om noen jeg hadde snakka med mye hadde spurt,

men når det er noe av det første man spør om, aner jeg ugler i mosen :rofl:

Akkurat det samme gjorde han til meg! Lurte på om jeg hadde msn eller skype så vi kunne snakke om trening. Jeg takket høflig nei, og da hørte jeg ikke noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Torstein er helt tydelig tilbakestående. Sendte Robert mail etter vi kasta han ut.

Kastet ut en MadsM nå som hadde sendt 50 jenter melding.

Nå skal jeg stramme inn rettigheter til å sende private meldinger for nye brukere så slipper vi dette.

Slike gir sånne som meg et dårlig rykte! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder "MadsM" så ble jeg skeptisk med en gang han sendte en melding. Meldingen var følgende:

hei

Har du trent lenge? Går treningen bra? Fremgang?

Dette får jeg av en person som jeg ikke kjenner IRL, kjenner her fra forum eller som har noen innlegg i det hele tatt på fitnessbloggen. Men jeg prøver alltid å være hyggelig mot alle, uansett om en slik "presentasjon" virker noe spesielt. Mulig jeg er dum som faktisk svarer vedkommende, men jeg gjør nå det jeg da.

Jeg tenker litt som så at hvis jeg skal være utelukkende skeptisk til alt og alle, da vil jeg også ekskludere de som kanskje ikke har like god sosial "forståelse". Dvs de menneskene som kanskje ikke er like vant til å snakke med mennesker, men som gjerne vil og ikke får det til. Det finnes desverre også en del av dem, men disse ønsker jeg å inkludere. Forstå meg rett, jeg snakker ikke om slike som han vi snakker om her, men gutter og jenter som har problemer med "sosialisering".

Når det er sagt, så snakker jeg med han som om han var en tilfeldig person jeg møtte på byen. Jeg svarer høflig, men når jeg får spørsmål om jeg kan legge ut bilder av meg selv, da svarer jeg selvfølgelig nei. Alt annet jeg sa i den samtalene var ikke noe spesielt personlig, bare generell snakk.

Synd at noen mennesker holder på sånn. Hva hans (eller evt. hennes) grunn er vet jeg ikke, og ønsker heller ikke dømme vedkommende. Men jeg er veldig for å gjøre det litt vanskeligere for slike personer å komme i kontakt med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder "MadsM" så ble jeg skeptisk med en gang han sendte en melding. Meldingen var følgende:

Dette får jeg av en person som jeg ikke kjenner IRL, kjenner her fra forum eller som har noen innlegg i det hele tatt på fitnessbloggen. Men jeg prøver alltid å være hyggelig mot alle, uansett om en slik "presentasjon" virker noe spesielt. Mulig jeg er dum som faktisk svarer vedkommende, men jeg gjør nå det jeg da.

Jeg tenker litt som så at hvis jeg skal være utelukkende skeptisk til alt og alle, da vil jeg også ekskludere de som kanskje ikke har like god sosial "forståelse". Dvs de menneskene som kanskje ikke er like vant til å snakke med mennesker, men som gjerne vil og ikke får det til. Det finnes desverre også en del av dem, men disse ønsker jeg å inkludere. Forstå meg rett, jeg snakker ikke om slike som han vi snakker om her, men gutter og jenter som har problemer med "sosialisering".

Når det er sagt, så snakker jeg med han som om han var en tilfeldig person jeg møtte på byen. Jeg svarer høflig, men når jeg får spørsmål om jeg kan legge ut bilder av meg selv, da svarer jeg selvfølgelig nei. Alt annet jeg sa i den samtalene var ikke noe spesielt personlig, bare generell snakk.

Synd at noen mennesker holder på sånn. Hva hans (eller evt. hennes) grunn er vet jeg ikke, og ønsker heller ikke dømme vedkommende. Men jeg er veldig for å gjøre det litt vanskeligere for slike personer å komme i kontakt med oss.

samme her :) prøver å være hyggelig og imøtekommende mot alle, men ... enkelte gjør meg litt skeptisk fra starten av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...