Gå til innhold

Ubehageligheter på forumet - en liten oppfordring


Fredrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

Herregud så ekkelt....Han der "Torstein" følgte meg her, har heldigvis ikke merket noe til han på bloggen, eller facebook-pagen! En kan lure på hva som får folk til å oppføre seg på den måten å tro at det er helt greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene vi er 352 til som gjorde det:confused::rofl:

Huff! Det verste er at han sannsynligvis ikke sendte ut standardiserte meldinger, men skrev til hver enkelt (han kommenterte nemlig profilbildet jeg hadde da, hvor jeg skjøt med pil og bue, han snakket om at det kunne han tenke seg å prøve etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt på om det kanskje kunne vært lurt at kun medlemmer kan se loggbøkene? Evt kan man fortsatt se miniatyr-bildene øverst på forumet, men for å lese logger må man opprette bruker? Ville gitt litt mer vern for de som kanskje vil legge ut bilder, men ikke vil at f.eks sjefen skal kunne søke de opp. Resten av forumet kan fortsatt være åpent, og så kan de som vil fortsatt poste før-etter bilder og sånn. Tenker også litt på hva jeg skriver i loggen, er ikke sikkert alle på hele verdensveven trenger å lese alt? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene er per idag ikke synlig med mindre man er logget inn, såvidt jeg har forstått.

Hehe.. Det er faktisk godt mulig, jeg er bare aldri utlogget, så jeg har ikke sjekket.. ;) Men jeg forstår det sånn at alle kan lese logger, selv om de ikke er innlogget? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han Torstein er helt tydelig tilbakestående. Sendte Robert mail etter vi kasta han ut.

Kastet ut en MadsM nå som hadde sendt 50 jenter melding.

Nå skal jeg stramme inn rettigheter til å sende private meldinger for nye brukere så slipper vi dette.

Bra tiltak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
På en del forum er det hvertfall vanlig at forumdelen som har med logging, prosjekttråder osv er skjult for de som ikke er medlem.

Synes dette kunne vært et godt tiltak for fitnessbloggen :)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Torstein er helt tydelig tilbakestående. Sendte Robert mail etter vi kasta han ut.

Kastet ut en MadsM nå som hadde sendt 50 jenter melding.

Nå skal jeg stramme inn rettigheter til å sende private meldinger for nye brukere så slipper vi dette.

Flott! Dette skal jo være en møteplass for oppbacking og konstruktiv tilbake, dele erfaring. MadsM tok kontakt, men samtalen utviklet seg til noe som ikke var særlig behagelig.

Tusen takk for at dere er såpass flink til å passe på og gjøre dette til et trygt sted for alle!:thumbsup:

Ønsker deg en herlig lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han maste fælt om bicepsomkrets :D

Hos meg gikk det i hva jeg trente,hvor ofte jeg trente, hvordan framgangen hadde vært og hvilke tilskudd jeg tok.

Så var helt greit den der.Deretter var det om jeg brukte msn og om vi kunne snakke trening der osv.

Så jeg slapp billig unna, men kan være fordi jeg slutta å svare da.

For hadde ikke reagert om noen jeg hadde snakka med mye hadde spurt,

men når det er noe av det første man spør om, aner jeg ugler i mosen :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja han gjorde det til meg å... Bicepsfetisj :p

Det var HAN det ja! Var helt ny her når han tok kontakt, så jeg tenkte ikke så veldig mye over saken, men ja.. Herregud som han maste om at bicepsen min kom til å bule så fort jeg mista litt vekt osv. Og om jeg trodde jeg klarte å løfte ham Oo Bra dere gjør tiltak for å unngå flere slike folk :thumbsup: Desto større grunn til å trives her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg gikk det i hva jeg trente,hvor ofte jeg trente, hvordan framgangen hadde vært og hvilke tilskudd jeg tok.

Så var helt greit den der.Deretter var det om jeg brukte msn og om vi kunne snakke trening der osv.

Så jeg slapp billig unna, men kan være fordi jeg slutta å svare da.

For hadde ikke reagert om noen jeg hadde snakka med mye hadde spurt,

men når det er noe av det første man spør om, aner jeg ugler i mosen :rofl:

Var det han begynte med her og.. msn for han lurte på så mye om trening men jeg var relativt kort og han kan ikke ha fått særlig mye ut av det! :D heheh, for en fjott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...