Gå til innhold

Ubehageligheter på forumet - en liten oppfordring


Fredrik

Anbefalte innlegg

Heisann!

Som vi har sagt tidligere, så vokser nettsidene og forumet og setter stadig nye rekorder i forhold til sidevisninger, antall innlegg per dag, nye brukere på forumet etc. Det er i så måte vanskelig for Robert og Espen å følge med på alt, og det samme gjelder de av oss som er moderatorer.

De fleste av oss har en genuin interesse for treningen vår, fremgangen vi får, og hvordan vi har tenkt å nå målene våre. Vi ser også at vi tør å slippe oss litt løs når det kommer til vår egen eksponering gjennom treningslogger, bilder og innlegg, og dette gir muligheter for å få mer tilbakemeldinger og en boost i motivasjonen.

Vi har dessverre sett at enkelte brukere registrerer seg ene og alene for å tråle forumet, og også benytte profilene til brukere, loggbøker etc for å poste det vi vil betegne som uønskede innlegg. Fitnessbloggen skal være et hyggelig sted der man kan få kvalifiserte, gode tilbakemeldinger på det man ønsker, uten å måtte tåle å føle seg nedverdighet, trakassert eller objektifisert.

Det har nylig blitt fjernet en bruker som vi ser ikke tilfører forumet noe av det vi ønsker å se her, men vi må være såpass ærlige at vi ikke ser på det som utenkelig at det finnes flere, og for å finne ut av slikt trenger vi deres hjelp. Vær så snill, gi oss tilbakemeldinger om noe ikke føles rett eller om dere føler dere ukomfortable med noe eller noens innlegg i loggbøker, over personlig melding eller annen interaksjon gjennom Fitnessbloggen. Ta kontakt enten ved hjelp av rapporteringsfunksjonen eller send en melding til en moderator eller administrator som dere ser er pålogget. Vi vil så klart behandle alle slike henvendelser fortrolig, så dere skal slippe at det kommer tilbake på dere.

Dette hørtes kanskje dramatisk ut, men det er i grunn ikke det. Det er bare fint å vise at vi er oppmerksomme på det, og at det slettes ikke er ønskelig. Vi har ikke en ubegrenset takhøyde for kommentarer og oppførsel. Ingenting skummelt eller farlig har skjedd. Vi har et godt miljø, og slik skal det også fortsette å være! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det var flere enn meg som reagerte på "Torstein" altså.. Jeg hadde tenkt til a se det an en stund før jeg rapporterte, men jeg er glad for at dere tar grep, dette er ikke møteplassen/deiligst.no. :thumbsdown: Jeg er veldig fan av stemningen her inne, og av at folk gir hverandre positiv feedback og velfortjente komplimenter, men det er fint at folk har mer å komme med enn cheesy pick-up lines. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var flere enn meg som reagerte på "Torstein" altså.. Jeg hadde tenkt til a se det an en stund før jeg rapporterte, men jeg er glad for at dere tar grep, dette er ikke møteplassen/deiligst.no. :thumbsdown: Jeg er veldig fan av stemningen her inne, og av at folk gir hverandre positiv feedback og velfortjente komplimenter, men det er fint at folk har mer å komme med enn cheesy pick-up lines. :)

Tenkte akkurat det samma:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne her såkalte "Torstein" plager meg på facebook-siden min også. Eller jeg prøver å utestenge han, men det funker ikke. Ekkelt!

Hadde han som følger her inne jeg..

Kan du ikke utestenge han altså.? Jeg kan det fra siden min. Det står i alle fall at jeg kan gjøre det, men jeg har aldri prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anmelde da, om det er veldig plagsomt

Han har heldigvis ikke kommentert noe eller likt noen bilder. Men bare ekkelt fordi han stalket meg her inne, og nå gjør han det på facebooksiden også.

Hadde han som følger her inne jeg..

Kan du ikke utestenge han altså.? Jeg kan det fra siden min. Det står i alle fall at jeg kan gjøre det, men jeg har aldri prøvd.

Jeg også!

Nei, jeg har prøvd flere ganger å utestenge han permanent, men det funker ikke. Så får gjerne bare rapportere det til facebook eller noe.. Men utrolig irriterende og egentlig litt ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har heldigvis ikke kommentert noe eller likt noen bilder. Men bare ekkelt fordi han stalket meg her inne, og nå gjør han det på facebooksiden også.

Jeg også!

Nei, jeg har prøvd flere ganger å utestenge han permanent, men det funker ikke. Så får gjerne bare rapportere det til facebook eller noe.. Men utrolig irriterende og egentlig litt ekkelt.

Ja rapporter han... Han er kun ute etter å sikle på bilder virker det som.. :sick:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebook kan du stramme inn på profilen din slik at kun de på vennelisten ser innhold/bilder etc. Så om han da ikke er på vennelisten ser han ikke noe annet en det lillebildet på profilen og evt navn.

Du kan også legge han til restriced list som blokker han fra alt, men dette har jeg ikke prøvd selv. Har bare stengt profilen for alle jeg ikke er venner med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På facebook kan du stramme inn på profilen din slik at kun de på vennelisten ser innhold/bilder etc. Så om han da ikke er på vennelisten ser han ikke noe annet en det lillebildet på profilen og evt navn.

Du kan også legge han til restriced list som blokker han fra alt, men dette har jeg ikke prøvd selv. Har bare stengt profilen for alle jeg ikke er venner med :)

Har han ikke som venn, og har allerede strammet inn profilen min (Tror jeg). Men på facebook-siden min, så kan jeg ikke gjøre det samme. Men det skal kunne gå an å utestenge personer, men det funker tydeligvis ikke. Men så lenge han ikke kommenterer noe eller sier noe, så får det bare være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han ikke som venn, og har allerede strammet inn profilen min (Tror jeg). Men på facebook-siden min, så kan jeg ikke gjøre det samme. Men det skal kunne gå an å utestenge personer, men det funker tydeligvis ikke. Men så lenge han ikke kommenterer noe eller sier noe, så får det bare være..

Du kan jo bare fjerne han fra siden din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...