Gå til innhold

Hvordan trene tida før test av 1 RM?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mest standard opplegg er vel noe slikt:

Først en periode med litt ekstra volum (Litt flere set), etterfulgt av en periode med redusert volum (Uten å redusere intensiteten), etterfulgt av en periode med redusert volum og redusert intensitet (Kan gi rom for siste finpuss på teknikken).

Hver periode kan vare ifra noen få dager, for mosjonisten, opptil uker, for eliteutøveren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 timer siden, FrodeP skrev:

Noen som har sterke meninger/følelser angående emnet nevnt i tittel?

 Bør en roe ned eller peise på? Over hvor lang tid etc..

På forhånd takk

 

 

Bruk oppkjøringsprogrammet til styrkeløftforbundet. 

http://styrkeloft.no/treningsprogram/

Det går imidlertid  over 12 uker, men jeg har god erfaring med å bare trene de siste 4 ukene av programmet. Selv synes jeg 12 uker oppkjøring er overkill.

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...