Gå til innhold

Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånne store vanndunker de har borti USA?


AndyBet

Anbefalte innlegg

Hei lurte på om det var noen der ute som visste om hvor man kan få kjøpt slike vanndunker borti USA, sånne store med håndtak på sida. Har lyst å bli flinkere med vanninntaket mitt og om jeg har en sånn stående og jeg bestemmer meg for at jeg skal tømme en slik eller mer om dagen vil det bli lettere. Legg gjerne igjen en link eller et navn til noe lignende også. Snakker ikke colaflakser her så ellers takk. (Setter pris på om ting som ikke har noe med det jeg spør om blir holdt ute) Noe lignende som det på bildet bare over 1 liter

USA-made-sports-water-bottle-628022dCS.j

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AndyBet skrev:

Hei lurte på om det var noen der ute som visste om hvor man kan få kjøpt slike vanndunker borti USA, sånne store med håndtak på sida. Har lyst å bli flinkere med vanninntaket mitt og om jeg har en sånn stående og jeg bestemmer meg for at jeg skal tømme en slik eller mer om dagen vil det bli lettere. Legg gjerne igjen en link eller et navn til noe lignende også. Snakker ikke colaflakser her så ellers takk. (Setter pris på om ting som ikke har noe med det jeg spør om blir holdt ute)

 


bare fordi jeg lurer: hvorfor kan du ikke drikke ut av x-antall colaflasker el.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TaDenRIng skrev:


bare fordi jeg lurer: hvorfor kan du ikke drikke ut av x-antall colaflasker el.?

Det blir vel det jeg tyr til til slutt eller at jeg finner noe annet, er bare interessert i om noen vet om det jeg spør om som kan bli kjøpt på en norsk nettbutikk feks. Har ikke funnet det selv så er interessert i om noen andre vet om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AndyBet skrev:

Er der jeg har sett den fra haha, lurte bare på om det var noe lignende som ble solgt i Norge. Uans, takk for svar

Tviler noen steder i Norge selger sånne, er bare å gå på ebay isåfall, de Rich har er egentlig dyre, kan få samme for 10-20kr på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

"The gallon of water-guy" har jo blitt en av stereotypiene på treningssenteret, sammen med "The screamer" osv. ;)

Men når sant skal sies kan det jo være ganske praktisk når man plutselig befinner seg på et treningssenter hvor eneste påfyllingsmulighet for vann er inne på dass, slik er det der jeg trener, så på de tyngste øktene tar jeg gjerne med meg to 1,5liters flasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9.6.2016 at 13.49, NoBro skrev:

"The gallon of water-guy" har jo blitt en av stereotypiene på treningssenteret, sammen med "The screamer" osv. ;)

Men når sant skal sies kan det jo være ganske praktisk når man plutselig befinner seg på et treningssenter hvor eneste påfyllingsmulighet for vann er inne på dass, slik er det der jeg trener, så på de tyngste øktene tar jeg gjerne med meg to 1,5liters flasker.

Haha ja jeg har sett den videoen om det. Planen er ikke å valse rundt med det når jeg trener da, klarer meg med en mindre flaske. Det er egt mest for vannopptaket sinn skyld da jeg føler jeg kan forbedre meg der og en slik ville hjulpet. Pluss jeg synes det ser litt kult ut, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AndyBet skrev:

Haha ja jeg har sett den videoen om det. Planen er ikke å valse rundt med det når jeg trener da, klarer meg med en mindre flaske. Det er egt mest for vannopptaket sinn skyld da jeg føler jeg kan forbedre meg der og en slik ville hjulpet. Pluss jeg synes det ser litt kult ut, haha.

Hehe..På gymmet der jeg trener så jeg senest i dag et par ung-bro`s som valset rundt med sånne svære dunker. Ei lita treningsøkt for såpass lette kropper bare det å løfte rundt på det der tenkte jeg. Ganske komisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, NoBro skrev:

Hehe..På gymmet der jeg trener så jeg senest i dag et par ung-bro`s som valset rundt med sånne svære dunker. Ei lita treningsøkt for såpass lette kropper bare det å løfte rundt på det der tenkte jeg. Ganske komisk :)

Haha ja det blir mer for å showe. Litt for mye Rich Piana videoer kan fort sette seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...