Jump to content
Guest

Tilbakemelding på styrkeprogram

Recommended Posts

Guest

Hei!

Noen eksperter som gidder å ta seg tid til å komme med en tilbakemld på styrkeprogrammet jeg har tenkt å kjøre igang med? :) 

Tenker å trene dette 3 ganger ukentlig i kombinasjon med cardio dagene imellom:

 

Bulgarske utfall med hantler, 3 x 8

Benpress, 3 x 8

Brystpress med hantlerr: 3x 8 

Anroldpress: 3 x 8

Nedtrekk/ triceps: 3 x 8

Sittende roing: 3 x 8

Rygghev: 3 x 8 

Bicepscurl: 3 x 8

Avslutter økten med geriljaintervaller 1 gang pr uke

 

Målet er vektnedgang uten å miste muskelmasse/ forme kroppen underveis (y)

 

God søndag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Personlig så foretrekker jeg et mere minimalistisk program hvis målet er vektnedgang. Grunnen til dette er at kroppen har mindre kalorier og gå på, derfor velger jeg et par store baseløft for lavt til moderat volum. Med et kalori underskudd vill der nok ikke forekomme noen hypertrofi, jeg velger derfor og fokusere mere på og vedlikeholde styrken med et program for mindre volum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Du trener veldig lite bakside lår i programmet. Ville byttet ut benpress med legcurl eller rumenske markløft. Ser greit ut ellers.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Takk for svar :) 

Da har jeg bestemt meg for teste noen av de endringene dere anbefaler. Kjører strakmark el. rumenske markløft istedet for benpress. Og for å trene triceps kjører jeg dips istedet… (y)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...