Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei.

Jeg veier 59 kilo og er 170 høy. Ønsker å gå opp i vekt, trenger et kaloriinntak på 2500 så lurte på om noen kunne hjelpe meg med en matplan? Syns det er litt lettere og følge det.

Tenkte også og begynne å trene styrketrening 3 ganger i uka. For å bygge muskler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke så vanskelig å få i seg ekstra kalorier her og der.

Tørket frukt som f.eks rosiner har en del kalorier, er lett å få i seg og er ikke så mettende.
Ellers så har du nøtter, de fleste type nøtter har en del kalorier og fett, er bare å hive i seg det.

Kan også ta et par spiseskje med f.eks olivenolje i salaten, så har du ekstra kalorier der også.
Juice er et anna eksempel på kalorier i flytende form som er enklest å få i seg,
Lag deg ulike type milkshake og smoothies, finnes mer enn nok oppskrifter ute på nett som er enkle å lage.


Er ikke mye som skal til, de fleste tror de spiser "mye" men de gjør ikke det. 
 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...