Gå til innhold

Forslag til kule treningsklær - anyone?


Deportista

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

De anti-shake fra rønsich funker fint. Jeg har også angst mot gjennomsiktige tights, så var livredd første gang jeg testet dem på trening med knebøy. Måtte få min kjære til å følge med og han sa den ikke var gjennomsiktig, så da stoler jeg på det. Ingen digre logoer på de tightsene heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan anbefale noen gode sko til å trene styrke i? :) Har selv et par fra nike (husker ikke hva modellen heter), men er litt mye demping i dem så jeg ender som oftest opp på sokkelesten for å få skikkelig kontakt med gulvet :whistle:

Hei,

Jeg bruker selv et par Converse Chuk Taylor's All Stars etter anbefaling fra denne: What Are The Best Weight Lifting Shoes for Squats & Deadlifts? | StrongLifts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har tips om nettsider som ikke har de typiske merkeklærene?

Jeg er så enkel at jeg sjekker ebay.com for merker jeg ikke har hørt om, at de har kvalitetene jeg ser etter og priser som ikke tilsvarer at jeg like så godt kunne dratt til en sportsbutikk i Norge. Treningsklær er ren forbruksvare for meg, bortsett fra sports-bher og hvis jeg finner Nike billig:rolleyes: Og forresten, på Nia Shanks - Lift Like A Girl så finner du helt fantastiske bomullssingleter som er døds digge å ha på seg! Ellers kan jeg anbefale singletene til American vintage. Litt dyre, men verdt hver krone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tips:

Anniluce - TRENINGSTOY.COM

Har to Anniluce-bukser. Utvilsomt dei beste treningsbuksene eg har vore borti. Svært lette, elastiske (fantastisk til knebøy), god lengde og luftige. Med mine 186cm passar Medium bra.

Det finnes i bomull og polyester. Eg har kun polyester, men bomull er sikkert kjempe det og for dei som føretrekk det.

Litt dyre kanskje, men etter mi meining absolutt verdt det.

Om noko trekk ned så er det at dei er litt vide i beina, men det er ein mest estetisk sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...