Gå til innhold

Forslag til kule treningsklær - anyone?


Deportista

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe, vi snakker jo om kule treningsklær. ikke nøvendigvis funksjonelle ;)

Hehe, godt poeng. Men jeg vil nesten påstå at hvis man ikke kan gjøre det man kom på trening for å gjøre i klærne, så er de strengt tatt ikke tilpasset trening, Noe som alltid er en fordel hvis det skal kalles treningsklær. ;) Men nå er jeg lille frøken kresen også da: Ikke lavt på livet, ikke glidelåser, så dekkende som mulig, ikke være varmt, aller helst fuktabsorberende materiale, ikke hemme bevegeligheten eller være i veien på noen som helst måte, helst helt nøytralt (ingen farger eller mønster). Kan ødelegge ei hel økt at jeg må gå å dra opp tighst, rette på genser, fikle på glidelåser som gnager osv, syns det er så irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Er det noen som har noen erfaringer med better bodies overdeler (t-skjorte, gensre osv?)

Ser av deres størrelseskart (http://www.fitwear.es/gasp-betterbodies-sizechart) at den største størrelsen er XXL, dette er noe jeg ser for meg de største beista på gymmet kan få på seg. Så sjekka jeg størrelseskartet og ser at den største størrelsen er inntil 122cm rundt brystkassa. Dette kan da umulig stemme, jeg var 122cm akkurat da jeg målte, og jeg er LANGT i fra noen stor kar. 177cm og 90kg på badevekta. Jeg kan ikke tro at jeg er en XXL og jeg har da sett folk med BB klær som er langt bredere og større en meg?! Kan også nevne at denne XXL har en livbredde på 104-112cm, jeg var 98cm. Så får ikke det til å stemme at den er så stram i brystet og så løs i midja men alikevell så små på største størrelsen?

GASP sin XXL er 10cm mer rundt brystkassa (noe som hjelper lite da jeg ikke liker gasp og ville ha BB)

Noen som har noe innspill på størrelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...