Gå til innhold

Jogg deg til toppform på 7 uker


Anbefalte innlegg

Har sett forskjellige nybegynnerprogrammer for å bedre kondisen. Starter gjerne med 1 min jogg å gå noen min. Dette er jo greit, men etter 7 uker skal du ifølge programmet jogge i 20 min? 

Hvor realistisk er dette? 

trent en del uker, men er lagt ifra jogge 20 min altså

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 uker synes jeg ikke er så lang tid. kondisen bedrer seg sakte. ikke merket noe særlig frammgang på en mnd tid. Litt opp og ned, er vel dagsformen, men ingen målbare resultater ihvertfall. 

Trent lite før, så har kanskje ikke altfor bra grunnlag.

men for de fleste er dette programmet gjennomførtbart.

Trener mest intervaller 4x3 hvor jeg går i stigning og flatt etterpå og gerilja variasjoner med løp 20 sek 10 av i 4 min og aktiv pause 3 min og gjentar ganger 3

Burde ikke dette være en effektiv måte og økw kondisen

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4x4 er en fin måte å øke kondisjonen raskt og effektivt. Puls på 85-93% av makspuls i 4 minutt, pause i omtrent 2 minutt. Varm opp og ta 10 min lett jogg etter intervalløkten for å roe ned. 2 slike i uken blandet med en eller to langturer av et eller annet slag på lav puls bør gjøre susen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...