Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg har vært nøye nå, men jeg får vondt likevel.

Får så sykt vondt i håndleddene etter facepulls, type her:
Capture.thumb.JPG.87ecd42faab9854d214263

Nå har jeg prøvd så godt jeg kan å holde håndleddene helt rett når jeg trekker, men selv etter å tatt lette vekter så får jeg vondt. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å unngå det? Har litt samme problem med pull through også, her er det også vanskelig å ha kontroll på arm/håndledd når man får tunge nok vekter...

Tips?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du legge ut bilder av hvordan hånda di ser ut, både i smerteområdet og på oversiden?

Begrenset pronasjon eller supinasjon av håndleddet?

Mener du mens jeg utfører øvelsen eller?
Vet ikke helt hva pronasjon/supinasjon betyr :)

Får du det samme når du gjør f. eks upright row?

Jeg har ikke prøvd, men det kan jo se ut som håndleddene får samme belastning...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...