Jump to content
Sexylubben83

lifesum som vektnedgangs kontrollør?

Recommended Posts

hoi hoi

skal/må ned i vekt, BMI 38 dvs ganske tung mtp 184cm over bakkenivå :p 

om jeg skal ned i vekt 1kg i uka så med en vanlig jobb skal jeg ha 2157kcal noe som iofs er helt ok da jeg ligger under dette pr nå :p  

starter opp igjen gym medlemskapet siden strongman gymmet ikke er noe jeg drar til hver økt... 

men ser jo igrunn ut til att lifesum baserer seg på 3 måltider om dagen, jeg MÅ spise kveldsmat etter middagen, kan jo ffs ikke gå fra 17.00 til 06.45 uten mat :D  søvnkvalitet kan man da bare gi fart å drite i, og søvn er jo viktig.

er det muligheter for og ordne så den deler uttover 4 måltider osv? eller er appen sperra til frokost lunsj og middag?

Fortsetter under...

Nå kan jeg ikke gi svar på lifesum, men på myfitnesspal har du frokost (hahaha lættis), lunsj og middag. Og så har den snacks for alt annet en makter å trøkke inn i kakehølet. Om lifesum har dette er det jo bare å legge inn "kveldsmaten" der.

Nå kan jeg ikke gi svar på lifesum, men på myfitnesspal har du frokost (hahaha lættis), lunsj og middag. Og så har den snacks for alt annet en makter å trøkke inn i kakehølet. Om lifesum har dette er det jo bare å legge inn "kveldsmaten" der.

I Myfitnesspal kan du også legge til fler måltider, og endre navn på de, slik at du ikke har Frokost ;)

I Myfitnesspal kan du også legge til fler måltider, og endre navn på de, slik at du ikke har Frokost ;)

fe91a3dc38b1981226c5c025fc759674.gif?w=6

This.Changes.Everything.

Edited by SlayerDad

Guest Jester

mylog.no synes jeg er overlegen mht. å legge inn egen mat og at måltidene er bare "måltider" etterhvert som du legger det inn

Jeg bruker Lifesum og registrerer under frokost, lunsj og middag, og mellommåltider- som f.eks. kveldsmat- legger jeg inn under snacks. ;) Jeg bryr meg dog ikke så mye om antall kalorier anbefalt til hvert måltid, men fokuserer på totalinntaket pr dag og tilpasser fordelingen slik det passer best for meg ;)

Annonse

Den ‎07‎.‎10‎.‎2015 at 13.10, Thomaseh skrev:

Genialt! :-) Men hvordan gjør jeg det ;-)