Jump to content
Regidl

For mye proteiner?

Recommended Posts

Hei! Er en jente på 16 år som trener friidrett (løp - mellomdistanse) ca. 8-12 timer i uken.

Opplever likevell å ha ganske mye fett på kroppen, selv om eg prøver og spise sunt. Har i en lang periode nå spist veldig magert, og tror eg får i meg ganske mye proteiner. Spiser f.eks. veldig mye cottage cheese, kalkun/kyllingskinke, kylling osv.

Er det mulig at eg ikke får vekk mage og lårfettet på grunn av for mye proteiner? Er det en dårlig ide og spise proteiner til hvert måltid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Hei, jeg anbefaler at du snakker med treneren din om kosthold for din kropp og din trening. Du kan også lese om kostholdsanbefalinger hos Sunn Jenteidrett.

Du bør spise proteiner til hvert måltid. Det er andre ting som er viktigere å begrense, for eksempel sukkerholdige produkter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei! Er en jente på 16 år som trener friidrett (løp - mellomdistanse) ca. 8-12 timer i uken.

Opplever likevell å ha ganske mye fett på kroppen, selv om eg prøver og spise sunt. Har i en lang periode nå spist veldig magert, og tror eg får i meg ganske mye proteiner. Spiser f.eks. veldig mye cottage cheese, kalkun/kyllingskinke, kylling osv.

Er det mulig at eg ikke får vekk mage og lårfettet på grunn av for mye proteiner? Er det en dårlig ide og spise proteiner til hvert måltid?

 

Å trene for prestasjon og presentasjon oppleves ofte som to forskjellige ting - men det i sannheten er at kroppen tilpasser seg den stimuli du utsetter den for.

Din idrett setter andre krav til muskelmasse og utholdenhet enn feks sprint/crossfit og derav blir kropps sammensetningen annerledes.

Det er ikke feil å spise proteiner til hvert måltid, men ikke glem de energigivende næringsstoffene (fett og karbohydrat)
Som nevnt, har du en trener som følger deg opp og du kan snakke med om dette?

Edited by Therese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eg driv litt med mellomdistanse, og eg har tilgode å møte ein friidrettstrenar med peiling på kosthold. Då eg lufta same problemstillinga for trenaren min i vår, var tilbakemeldinga å trene meir og ete mindre... (Og dette er ein annerkjent trenar i ein av dei største Osloklubbane!)

Sjølv har eg eigentleg same utfordringane som deg; god total kapasitet, men mykje dødvekt som gjer at eg ikkje får ut potensialet mitt. Eg vil likevel vere litt forsiktig med å gi konkrete råd, ettersom du er jente på 16. Generelt er det kaloribalansen som påverkar kroppsvekta mest, men eg synes likevel ikkje du bør starte med loggføring av det i din alder. Du får vel størstedelen av måltidene servert heime hjå familien også?

Korleis trenar du? Dersom eg et etter følelse samstundes med at eg har eit høgt treningsvolum går eg faktisk opp i vekt (mest feittmasse). Utan at eg kjenner til opplegget ditt, kan det hende du bør redusere intensiteten på langkøyringane og køyre endå høgare intensitet på fartsøktene. Det hjalp ihvertfall meg ein bit på vegen i fjor haust. Og så vil eg anbefale å ligge unna flytande kaloriar (mjølk, juice) bortsett frå etter trening. Kutte sukker som også blir nemnd av @Hege Slåttum bør også vere sjølvsagt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...