Gå til innhold

Anbefal en film! : )


SamGold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sett den fra før? Jeg hadde gledet meg enormt til den da ALLE snakket om den, var jo skrytt opp i skyene den filmen! Men jeg ble faktisk ganske skuffa... Helt ok film liksom, intet mer eller mindre. Og hakket for lang...

Du har sett den på feil dag, watt opp lyden og slå på en god TV, god stemning og venner så skal du se den er BRA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett den fra før? Jeg hadde gledet meg enormt til den da ALLE snakket om den, var jo skrytt opp i skyene den filmen! Men jeg ble faktisk ganske skuffa... Helt ok film liksom, intet mer eller mindre. Og hakket for lang...

Nei, men har sett den nå.

Likte den veldig godt! Tommel opp! :)

Selvsagt kanskje noe lang i en kinosal. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg så Bone Tomahawk (2015) i går, og hvis noen er gira på en Cowboyfilm med hint av gore, så er det bare å kjøre på. Den har blandt annet som nevnt i media den mest brutale drapsenen i 2015, og jeg kan vel si meg enig i det. 

Filmen handler om en gjeng på 4 cowboyer som skal redde noen som er blitt kidnappet av en gjeng med kannibalistiske huleboere. Bra filming, pene bilder, relativt godt skuespill, og kurant iscenesetting. Kjør da. 

 

Rating; 7/10. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg så akkurat ferdig The Dark Knight Rises.

En solid film som jeg definitivt kan anbefale. Anne Hathaway som Catwoman. OMG.

Får se om jeg begynner på en ny til kvelds.

På listen min nå:

- 2001: A Space Odyssey

- The Holy Mountain 

Men blir litt for tungt i kveld, tror jeg.

Vurderer Unforgiven (Nådeløse Menn) med Clint Eastwood eller tidlig Connery-Bond: From Russia with Love. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adams epler:
http://www.imdb.com/title/tt0418455/

Sinnsykt merkelig film! Hadde aldri kommet på å se den selv og hadde aldri hørt om den.
Er type sort komedie. Den er ikke morsom, men likevel morsom...Vanskelig å forklare sjanger da den er både alt og ingenting, mørk og dyster, drama og komedie, litt småcreepy. Hehe - tror ikke jeg skal prøve meg på å bli filmanmelder!
Men anbefaler den dersom du ønsker å se noe litt utenom det vanlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Martian var meget bra! Kanskje noe klissete og lite troverdig dialog her og der, men fuck it. Alt i alt en solid film. Elsket når Bowies Starman kom på.

Ellers så jeg Eternal Sunshine of the Spotless Mind/Evig Solskinn i et Plettfritt Sinn her en dag. Den har høy rating på IMDB og har type terningkast 6 hos de fleste anmeldere, men jeg ble veldig skuffet. Satt hele filmen og ventet på magien. En helt GREI film, men definitivt ikke så bra som all hypen skulle tilsi. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...