Jump to content
Sven David

Corn flakes

Recommended Posts

Fortsetter under...

Selv tenker jeg minst mulig halvfabrikata/bearbeida mat. Hvorfor ikke havregryn, eller heimelaga musli-blanding så slipper du unna sukker og diverse tilsetningsstoffer. :)

Skal vurdere det :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
I

I ny og ne...

Kjør på !

Jau... men folk har vidt forskjellige definisjoner av "i ny og ne"; 5× i uka vs 1 x i mnd.

Om en skal være nøyaktig så er dette uansett umulig å svare på uten å vite hva trådstarters målsetting er (prestasjon, deffing, bygging osv), hvordan han trener, og ikke minst hvordan kostholdet ser ut sånn ellers. Derfor svarte jeg som jeg gjorde ☺ Havregryn never hurt nobody

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonse

For cornflakes med ekstra gainz, gjør følgende ;

Ha 170g cornflakes i en bolle, og knus sånn halvveis til grove biter.

Tilsett 40g tørrmelk, 1ss salt og 40g sukker, og rør rundt.

Smelt 150g smør og hell oppi mens du rører.

Spre ut på brett med bakepapir, og stek på 170*c til gyldenbrunt og huset ditt lukter JÆVLIG godt.

Avkjøl, og prøv å ikke spise deg til diabetes. Lykke til.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liker du corn flakes, spis corn flakes! ;)

Jeg synes faktisk det er digg! Men det er kanskje ikke helt optimalt siden det er litt halvfabrikata som 02-snapper påpeker :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeg synes faktisk det er digg! Men det er kanskje ikke helt optimalt siden det er litt halvfabrikata som 02-snapper påpeker :)

Så lenge 80-90% av kostholdet ditt er "skikkelig" mat så kan du gjøre det du vil med de resterende 10-20% uten at det går ut over noe som helst... ;) Sett at du ikke spiser triggermat som gjør at du sprekker og binge-spiser :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Min teori: spis det du vil så lenge det passer inn i målsettingen din og veien dit.

Jeg teller kalorier og makroer, så det hender stadig vekk (sånn 1-2 av 5 treningsdager i uka) at jeg bytter ut de to riskakene jeg vanligvis spiser etter trening med f.eks. Honnikorn eller Nesquick :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonse

Hei,

Jeg blir ikke helt enig med meg selv. Corn flakes (m/melk), kan det duge som etter-treningsmat i ny og ne, eller er det 'no go' ?

Innspill?

Ikke et problem i det hele tatt. Spiser ofte frokostblandinger selv. Kommer jo dog an på hva det er du vil oppnå med trening/kosten da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...