Gå til innhold

Mr Olympia 2015


Jo Bendik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, synes det var en del som så bedre ut i år på pre-judge enn hva de gjorde i fjor. Dennis Wolf var hard som bare rakkern, men er en fare for at han pungterer slik han har for vane å gjøre. Årets yngste deltager, Dallas ettellerannet, vil jeg absolutt tro er en kommende Mr.O, guttungen er bare 24 år og lnesten like rå som de som har drevet med bygging siden før han var født! mfg...

Regner med at pre-judging blir lagt ut senere i dag, kan hende noen har lagt det ut på youtube.com allerede?

Det ligger på YouTube ja, fikk sett det jeg og. Wolf så råbra ut! Kanskje best faktisk, i mine øyne ihvertfall. Han "nykommeren" så også rå ut! Blir kanskje han som tar over tronen etter Phil? Fikk med meg at Dennis James var litt skuffa over Rhoden, han hadde kanskje litt større mage enn vanlig? Blir morsomt å se forskjellen inatt kontra igår.

Skal prøve å finne den linken til pre-judge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhoden så bra ut i natt, husker ikke helt om han hadde for mye tromme da jeg begynte å bli ganske zombie når de kom på scenen. Men disse gutta har jo en relativt stor fare for å få tromme, og langt ifra alle er like dyktige på å holde inne magen...

Lillegutt kan nok nå lagt ja, gi han noen år til, så vil jeg nok tro at han har et navn folk husker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei folkens,

jeg lurer på hvem som kan konkurrere i olympia?

hvordan kvalifiserer man seg?

http://lmgtfy.com/?q=qualifications+for+mr.+olympia

How to Qualify for the Mr. Olympia

1. The top 6 finalists from the previous year's Mr. Olympia.

2. The top 5 finalists from the same year's Arnold Schwarzenegger Classic and Night of the Champions.

3. The top 3 finalists from any Grand Prix or other professional bodybuilding competition held subsequent to the previous year's Mr. Olympia.

4. The overall winner from the same year's Masters Olympia.

5. Any former Mr. Olympia winner has a lifetime eligibility.

6. The Organizer may, with the approval of the Pro Committee, extend one "special invitation" to an athlete who has not qualified in accordance with the above criteria.

Additional Factors

Where warranted, the IFBB has discretion to increase the number of qualifying competitors from any professional bodybuilding competition.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...